Kunde inte låta bli att prova...

Kuken

Medlem
Kön
Man
...att raka benen! :D:D:D Haha, jag kom på tanken för nån dag sedan, och nu har jag alltså testat. Något märklig upplevelse, men ganska upphetsande faktiskt. Nu ser man ju hur man "ser ut" bakom allt hår, hehe. Det var ett jäkla jobb, men nån gång vore väl kul att testa, så det var det värt.

Jag tog i princip rubbet upp till hakhöjd. ;) Det var inte så mkt mer än benen och lite raggarsträng. Sparade dock en aning precis över kuken. Nu vågar man nog inte gå på badhus på ett tag. :D

Nu ska jag ut och gå en sväng i tajta brallor tror jag. :p:cool:

Och jajaja, jag är väl sjuk i huvudet, eller kanske bara frigjord. ;):D

sanlar

Ny medlem
Kön
Man
det gjorde väl inte ont, jag är helt slätrakad och trivs utmärkt med de. Faktum är att du vågar gå på badhuset det är ju många som rakar sej nuförtiden, vi lever på 2000- talet.

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by biff

har du provat något annat sjukt då???
Värst vad du blev nyfiken då. ;)
Originally posted by sanlar

det gjorde väl inte ont, jag är helt slätrakad och trivs utmärkt med de. Faktum är att du vågar gå på badhuset det är ju många som rakar sej nuförtiden, vi lever på 2000- talet.
Nja, det känns nog lite väl skumt eftersom jag inte brukar ägna mig åt såna här aktiviteter. :D Jag kommer knappast fortsätta med detta, det är för jobbigt. Det var mest ett kul experiment tänkte jag.
Däremot friserar jag ganska friskt "där det behövs", och det har jag inget emot. :)

Toppen