Kvinnan sexualobjekt?

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst är kvinnor sexiga men.............
Jag har aldrig sett kvinnor som rena sex objekt, sex är något som jag vill växa fram.
Jag lekte med flickor som barn, kan umgås med flickor som vän, som naturist känns det ännu skönare att inte se ett naket sexobjekt utan jämställd kvinna.
Jo, jag har haft sex med både män och kvinnor, haft ett förhållande i 40 år som gett mig tre barn.
Men skulle aldrig kunna sitta och runka till tjej bilder och än mindre spruta på dom.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Visst är kvinnor sexiga men.............
Jag har aldrig sett kvinnor som rena sex objekt, sex är något som jag vill växa fram.
Jag lekte med flickor som barn, kan umgås med flickor som vän, som naturist känns det ännu skönare att inte se ett naket sexobjekt utan jämställd kvinna.
Jo, jag har haft sex med både män och kvinnor, haft ett förhållande i 40 år som gett mig tre barn.
Men skulle aldrig kunna sitta och runka till tjej bilder och än mindre spruta på dom.
Håller med dig i det där med bilderna. Jag förstår inte vitsen....
Jag har också vuxit upp med mycket tjejer omkring mig. Hade tjejer som lekkamrater när jag var liten, även killar förstås...
Däremot har jag svårt att inte tänka på sex när jag ser kvinnor omkring mig. Men det är inte nedlåtande tankar, utan positiva tankar om hur sköna de kan vara.
Jag vet inte om det kallas för sexualobjekt? Jag har några fina grannfruar som då och då är föremål för mina tankar t.ex.
 
Toppen