Kvinnors onani, varför sällan?

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag stönar allt högre, min fitta kramar runt din kuk, min andhämtninng är kort och snabb, det svartnar för ögonen samtidigt som jag exploderar i en häftig orgasm som får mig att skrika rakt ut!
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Åhh din fitta kramar min kuk, jag kan inte hålla mig längre utan pumpar din underbara fitta full. Herregud vad underbart

Tatuerad buse
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Tack för denna härliga fantasi. Blir rejält kåt av att fantasera om din blöta genomknullade fitta.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Kan ni inte hålla "chattandet" utanför forumet?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Gå utomhus lite mer...

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
:cool:varför hålla chattandet utanför forumet???? tror att MÅNGA uppskattar att läsa det där , nu snackar vi om folks otroligt sköna onanifantasier, det är väll vad forumet handlar om:sleep::sleep:.... kanske hadde passat i en alldeles egen tråd om onani:p. Men FAN vad härligt. och en fin "uppvisning" till alla dom som inte c6'at någon gång, njut och prova själva om ni inte gjort "det" (fast då i egen tråd eller på en juste chatt):)

live to ride!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med om att vi gled ifrån ämnet lite, men något direkt chattande vet jag inte om jag vill kalla det. Dessutom, om inte det räknas till onani så vet jag inte vad som gör det, även om det var en bit ifrån ämnet varför kvinnor onanerar sällan... Tror inte jag räknar mig själv till den gruppen dock...

En orsak till varför det hamnade i detta forumet var för att vi träffades här o hade ingen annanstans att ta vägen...:)
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
RÖDLUVAN ... du är ett friskt tillskott här på sidan, ser alltid fram mot att läsa vad du skrivit:cool:

live to ride!
 
Toppen