Kvinnors piss

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by oversexualized

Originally posted by Anders Berg



Namnen är fingerade. De heter båda något annat. Jag står på god fot med "Gunilla".

Så detta handlar om en självupplevd tilldragelse?


Nej, endast berättad av "Gunilla".

Hon är rätt liten, kraftig, vältränad, kåt, företagsam och mycket pissig. Hon beundrar sig själv alldeles oerhört.

"Gunilla" står som en kille när hon pissar, både ute i skogen och på toan.
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Ännu en tråd som spårat ur. Varför hacka på varandra? Vi har väl alla ett gemensamt intresse som är mycket roligare att diskutera, eller?
 

JompaJ

Medlem
Kön
Man
hahaha..den mannen är ju helt sjuk...
hörru N´Anders... om du nu gillar piss så producerar du ju massvis själv varje dag.. varför tar du inte och pissar på dig själv.. och skriver en insändare i Expressen om upplevelsen?? :)
 

masugn

Ny medlem
Kön
Man
När jag kollar på porr på nätet har jag två favoritteman: det ena är håriga tjejer/kvinnor, det andra sådana som pissar. Jag har svårt att säga vad som är så intressant med att se varifrån strålen kommer. Kanske är det så att vi killar, när allt kommer omkring, sällan har sett det på riktigt. Tekniken de använder kan vi bara fantisera om. Jag kan tänka mig att också tjejerna beundrar oss för att vi har en helt annan teknik. Av en slump hamnade jag på en damtoa för någon månad sedan. I efterhand har jag fantiserat om att jag kunde ha bjudit någon trevlig tjej med att titta...
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Hans lilla berättelse var faktisgt välskriven och personligen tycker jag nästan att den hör hemma på en utav de andra trådarna. Sedan verkar det som om vissa har svårt med ämnet och måste häva ur sig en massa kränkande kommentarer. Jag förväntade mig att detta skulle vara ett gäng tonåringar, som brukar komma med sådant. Men det visade sig att medelåldern på dem verkar ligga på 30.Försök agera lite vuxnare va.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 
Toppen