Låg med en man och sedan en kvinna samma kväll - har ni liknande erfarenheter?

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Nyligen fick jag ligga två gånger. Först med en man och därefter en kvinna. Två olika träffar.

Mannen har jag haft kontakt med på BodyContact.com ett tag men vi hade aldrig fått till en träff. Han är bi liksom jag. Och vi är båda heteroemotionella, dvs det är bara kvinnor vi blir förälskade i. Men denna kväll blev det träff. Jag kom hem till honom vid 18-tiden och det visade sig att han hade kvinnounderkläder på sig. Det är inget jag går igång på men om han vill leva ut den sidan så är det ok för mig. Kläder brukar ändå ha en tendens att åka av när man har sex.

Vi började i soffan och kände på varandra. Han sög mig men för att jag skulle komma åt hans kuk bättre så gick vi in i sovrummet. Där blev det en lång 69a. Det är min favorit. Han sög skönt och han måste ha gillat min munbehandling eftersom hans kuk var stenhård i mig.

Jag sög och slickade hans ollon. Mina läppar gled ut med hela skaftet medan jag masserade toppen på hans sköna påle. Jag tog tag i skaftet igen och sög på ollonet. Min lediga hand greppade tag i hans pung. Det är en av fördelarna med 69an: man kan ha båda händerna tillgängliga. Jag smekte och kramade hans pung och jag märkte att han tyckte det var skönt. Det fick mig nästan att komma. Han märkte i sin tur att jag höll på att komma och intensifierade sitt sugande. Men jag slappnade av och lät det passera som en nära-sprut-upplevelse. Det är en annan fördel med 69an: man kåtar upp varandra. Det är skönt att bli avsugen. Och det är väldigt sexigt att ge oralsex. Lika sexigt att ge det till en man som till en kvinna. Jag tycker att det är väldigt sexigt att vara nära ett kön och att ta det i munnen så att han/hon njuter.

- Knulla mig, stönade han. Jag hittade en flaska med glid och smorde in hans öppning. Jag förde in ett finger i taget och vidgade honom. Jag tog lite mer glid och smetade ut det över min kuk. Han lade sig på rygg med benen i vädret. Jag tryckte in ollonet och väntade på en reaktion. Den kom i form av ett stön. Jag pressade in resten av längden och han kved till. Jag stannade upp i den positionen ett litet tag innan jag började knulla honom.

Jag knullade honom lugnt till en början och sedan hårdare allt eftersom. Han vände på sig och jag tog honom bakifrån också.

Det var skönt för oss båda och det var häftigt. Men, ingen av oss kom denna kväll. Han slaknade och även jag. Så efter att ha tvättat av mig och snackat lite så lämnade jag hans lägenhet.

Jag körde hem och var hemma vid 20-tiden. Jag öppnade en Bag-in-box rosévin och surfade lite på nätet. Ett par timmar senare började jag chatta med en kvinna som jag har lärt känna under sommaren och som bor knappt kilometer ifrån.

(Fortsättning följer...)

Last edited:

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
(Fortsättning...)
Vi har varit ute och festat några gånger. För några veckor sedan blev det ganska blött. I synnerhet för henne - hon tömde fler glas än någon annan i sällskapet. När vi skulle gå hem så viskade hon och frågade om jag ville följa med henne hem. Jag var så mycket nyktrare än hon och kände inte någon riktig attraktion så jag tackade artigt nej med tanke på fyllan, men att jag var uppriktigt smickrad.

Denna kväll var jag lite sällskapssjuk så jag ställde frågan i chatten om jag skulle komma över på ett medhavt rosévin så vi kunde prata vidare IRL istället. Hon reserverade sig för ostädat hem men bjöd hem mig. Vi satt och pratade resor och tidigare dåliga ex i ett par timmar medan bag-in-boxen blev allt tommare. Vid midnatt hittade våra händer varandra och lät sig hållas kvar. Hon föreslog att vi skulle gå till sovrummet. Vi gick dit. Nu ville jag.

- Vi är vuxna människor, sa hon. Och det hade hon helt rätt i. Vi är båda i övre medelåldern men är ännu inte “gamla”.

Vi tog av oss kläderna och hamnade i hennes dubbelsäng. Hon har fylliga bröst som gärna ville bli kramade. Med kyssar på mun och pussar på andra kroppsdelar så gled vi ihop. Vi var båda ivriga att få ta på den andre. Det stod snabbt klart att hon gillar “dirty talk”.

- Fyfan vad kåt jag är, sa hon och gned sig mot mig. Hon kramade om min kuk och sög på mina bröstvårtor. Hon hängav sig helt åt både min och sin njutning. Jag fick nästa kämpa lite för att komma åt hennes sköna delar. Jag dök ner i mellan hennes ben för att få mumsa på hennes sköte. Jag berömde henne för hennes helrakade kön.

- Jag har inte rakat mig idag, sa hon ursäktande. Kanske inte, men det var mjukt och lätt fjunigt och det var en väldigt fräsch och ren fitta. Me like. Jag slickade hennes kön och masserade med min mun. Hon blev helt vild och stönade. Det sporrade mig. Som jag skrev ovan så njuter jag minst lika mycket av att ge oralsex som att få. Kanske ännu mer med en kvinna som ger stark respons.

Jag jobbade mig uppåt och gned min kuk mot hennes kropp och placerade den mellan hennes mjuka bröst. Hon gav min kuk skön bröstmassage. När jag började skjuta kuken mot hennes mun så sa hon att hon inte var mycket för att ta kuk i munnen. Lite besviken så gled jag neråt igen.

Hon välte över mig på rygg och klev på så att jag kom långt in i henne. Hon red mig besinningslöst. Jag såg hennes långa hår svaja och de fylliga brösten svänga. Hon red oss båda till orgasm.

Vi pustade ut och var omslingrade. Efter ett snabbt toabesök så somnade vi en stund. Jag vaknade av att hon fingrade på mina bröstvårtor. Jag besvarade gesten och hon flyttade uppmärksamheten och fingrandet till min kuk. Den reste sig av smekningarna. Hennes händer smekte pungen och skrevet hela vägen ner. Jag kände henne fingra min känsliga analöppning och kände jag måste ha henne igen. Eftersom hon var lite nedåtlutad för att nå min kuk så kunde jag lätt få tag i hennes sköte. Jag dök åter ner i hennes rakade fitta och började slicka hennes kön igen.

Till min förvåning så gjorde hon samma sak! Från att ha sagt att hon inte vill suga så lade hon sig ovanpå mig och sög min kuk glupskt. Jag märkte att hon egentligen var lika förtjust i 69a som jag. Så vi fortsatte. Vartefter hon sög blev jag kåtare och mer intensiv i mitt ansikte. Och det gjorde henne ännu kåtare och sög ännu mer.

Det kunde bara sluta på ett sätt. Hon kom. Jag kom. Hon stönade och hamnade i stötvisa konvulsioner. Hela hennes kropp spändes. Även händerna så min kuk satt fast i hennes krampande händer. Jag sprutade henne i ansiktet och juckade så att kuken kom in i munnen igen.

Våra orgasmer var utdragna och vi behövde tid för att lugna oss. Sedan skrattade vi båda. Av lycka. Av avspänningen. Av det lustiga i situationen.

Jag är trots allt mest hetero.

Toppen