Många frågor till tjejer

LindaEP

Välbekant medlem
Jag blir bara så trött på objektifieringen av kvinnor. Det finns en liknande enkät till killar. Den handlar bara om onani och hur mannen njuter. Frågorna i denna enkät som riktar sig till kvinnor gäller hur ser du ut och hur kan du tillfredsställa en man. Mycket lite handlar om kvinnans egen njutning.

Sedan är frågorna så stelbent. T ex "tycker du om analsex?" Jag kan inte svara ja eller nej på en sån fråga. Med vissa utvalda njuter jag otroligt mycket av analsex medan tanken på analsex med alla andra får mig att rysa av äckel. Frågan om man tar satsen i munnen är en typisk manlig porrfråga. Jag kan ta satser i munnen om mannen förtjänar det men absolut inte annars. Det är inget jag ställer upp på bara för att tillfredsställa mannen. Det är enbart slutresultatet av ett föregående fint samarbete mellan man och kvinna.

Jag uppfattar att frågorna inte är ställda till kvinnor som subjekt utan till kvinnor som objekt och i första hand runkobjekt. Jag vill inte vara någons runkobjekt. Jag vill vara någons onanisubjekt.
 

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller helt med Linda i det hon säger. Även om jag som man i viss mån kan bli lite upphetsad att läsa om sånt här tycker jag att det blir lite tråkigt i längden att läsa om vilka tjejer som gillar analsex och var de helst tar satsen eftersom det säger så lite om personerna i fråga. Kanske någon tjej som är intresserad skulle kunna formulera lite mer intressanta frågor om det är så att ni tjejer tycker om att svara på enkäter av det här slaget. Jag tycker att det är najs att det finns ett sånt här community där vi alla i första hand är runksubjekt och där vi kan lära av varandras erfarenheter.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Det bör påpekas att min kritik endast gäller denna enkät. Själva sidan är nog den trevligaste sexsida jag stött på. Antalet gentlemen här på onanera.se är skyhögt mycket större än på sidor som darkside och bodycontact. Jag trivs här på onanera.se och känner att här kan jag utveckla min sexualitet bland likasinnade.
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag blir bara så trött på objektifieringen av kvinnor. Det finns en liknande enkät till killar. Den handlar bara om onani och hur mannen njuter. Frågorna i denna enkät som riktar sig till kvinnor gäller hur ser du ut och hur kan du tillfredsställa en man. Mycket lite handlar om kvinnans egen njutning.

Sedan är frågorna så stelbent. T ex "tycker du om analsex?" Jag kan inte svara ja eller nej på en sån fråga. Med vissa utvalda njuter jag otroligt mycket av analsex medan tanken på analsex med alla andra får mig att rysa av äckel. Frågan om man tar satsen i munnen är en typisk manlig porrfråga. Jag kan ta satser i munnen om mannen förtjänar det men absolut inte annars. Det är inget jag ställer upp på bara för att tillfredsställa mannen. Det är enbart slutresultatet av ett föregående fint samarbete mellan man och kvinna.

Jag uppfattar att frågorna inte är ställda till kvinnor som subjekt utan till kvinnor som objekt och i första hand runkobjekt. Jag vill inte vara någons runkobjekt. Jag vill vara någons onanisubjekt.
Point taken.
 
O

OhBabe

Gäst
När är du född?
1998
Var bor du?
Skåne
Hur lång är du?
170
Vad väger du?
63
Vad har du för klädstil?
?
Vad brukar du ha för slags underkläder på dig? Märke?
String / Calvin Klein, Victorias Secret
Vad har du för bh-storlek?
75F
Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Rumpan
Har du blivit slickad av en kille?
Ja
Har du runkat en kille?
Ja
Har du sugit en kille?
Ja
Har du haft vaginalsex?
Ja
Har du haft analsex?
Ja
I så fall, vad tycker du om analsex?
Underbart med rätt person
Kan du få orgasm när du blir slickad?
Nej
Kan du få orgasm av vaginalsex?
Ja
Vid vilken ålder skedde din samlagsdebut?
15
Har du någon favoritställning?
Många
Var vill du helst få sperman?
I fittan
Tar du sperman i munnen?
Ja
Sväljer du?
Ja
Har du någon sexfantasi? T.ex. trekant, gruppsex, tjejsex.
Gruppsex o Bukkake
Hur många olika partner hade du samlag med under 2007?
-
Brukar du onanera?
Ja
Hur ofta?
Minst 1 gång om dagen
På vilka platser inomhus?
Överallt
På vilka platser utomhus? Eller hos ngn annan, skola, jobb?
Hmm…
Har du blivit påkommen med att onanera?
Ja
Har du kommit på någon med att göra det?
Ja
Har du några sexleksaker?
Ja
Har du smakat din egen fittsaft?
Ja
Är du Heterosexuell? Bisexuell? Homosexuell? Asexuell? Nyfiken?
Hetro/Bi
Brukar du använda kondom när du har sex?
Nej
Om ja, hur ofta och vilket/vilka märken?
-
Använder du eller din partner något annat preventivmedel?
Nej
Om ja, vilket?

Har du nån gång hånglat med en tjej?
Ja
Skulle du vilja testa det?

Har du nån gång blivit pullad av en tjej?
Ja
Skulle du vilja testa det?

Har du nån gång slickat en tjej?
Ja
Skulle du vilja testa det?

Har du onanerat med kompisar?
Nej
Om ja, När, var, hur?

Har du hår på fittan?
Nej
Har du hår på benen?
Nej
Har du hår under armarna?
Nej
Brukar du se på porrfilm?
Ja
Hur ofta?
Oj… minst 2-3 ggr veckan
Ensam eller med kompisar?
Ensam
Brukar du onanera när du ser på porr?
Ja
Hur ofta?
Alltid
Ensam eller med kompisar eller båda?
Ensam
Vilka ord brukar du använda för könsorganet? Med ord menar jag fitta, slida, vagina osv.
Fitta
 
Toppen