Manligt sällskap till salu.

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Fick en vision av min dröm i morse, det är nog gigolo jag ska bli när jag blir stor. Ingen hemlighet att kvinnor kan ragga enkelt på krogen, men lite av ett lotteri är det ju. Finns nog de som vill betala för ett säkert kort på egna villkor. Några timmars sällskap för en utekväll, parfest eller varför inte shoppa? Om sedan sex önskas så kostar det givetvis extra.

Inte olagligt att sälja ju, men i alla fall: Vad tror ni att tjejer är villiga att betala? Och vad vill de/ni betala för?
Jag är övertygad om att det finns en marknad, det är bara väldigt tyst om den.

Pratade lite om det med en tjejkompis i eftermiddags, hon är övertygad om att det finns studenter som lugnt kan tänka sig att betala gott och väl 2000kr för en kväll.
 

kramgoakarro

Ny medlem
Kön
Man
Du Flow jag känner då inga studenter som har så mycket pengar att lägga ut på en kväll...vet inte vilka lyxstudenter du menar ;) men jag tror inte att det skulle vara en sån bra ide att nischa sig mot studenter. Just a little thought liksom :)

Jag tror säkert att det finns en marknad och att man är villig att betala en hel del för en sådan kväll, MEN det måste ju vara rätt kundkrets du marknadsför dig mot...

A ja... nice andå :)
 

Obeyme

Ny medlem
Kön
Man
Självklart finns det en marknad, men studenter? 2000kr?? *asg*
Dessutom finns nog de stora pengarna i att sälja sex till män snarare än kvinnor.

*Uppför dig annars får du smisk*
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by Obeyme

Självklart finns det en marknad, men studenter? 2000kr?? *asg*
Skrattar bäst som skrattar sist, allvarligt talat tror jag på fler kunder för 2000kr än 500kr. Vet flera stycken studenter som betalat mer än 500kr för en ansiktsmassage när man mycket väl kan få en för runt 200kr. Det man betalar för är en lyxupplevelse, en del i lyxupplevelsen är priset.

Ligger inte priset nära men under smärtgränsen så väcks inte nyfikenheten på vad det är för speciellt man får för pengarna.

Måste varit några månader sedan nu (säkert i höstas) som de hade en artikel med ett manligt sällskap i Aftonbladet. Han fick mellan 10.000kr och 20.000kr för en kväll. Målgruppen var en annan men det visar fortfarande att det ska inte vara för billigt.
 

Obeyme

Ny medlem
Kön
Man
Antalet studenter som rent fysiskt innehar 2000 efter mat/hyra/räkningar/studielitteratur etc ligger förmodligen kring 1 på 100.

Antalet studenter som inte använder den kvarvarande summan till att göra typiska studentsaker på sin fritid som tex krogbesök fester ligger förmodligen kring 1 på 500.

Antalet studenter som gör alla dessa saker och ändå i slutänden har kvar 2000 varje månad är förmodligen kring 1 på 1000.

Eftersom du säger dig vilja sälja sex till 50% av dessa, nämligen tjejerna så talar vi om 1 på 2000.

Hur stor del av dessa 1 på 2000 tjejer som sen skulle ha ett intresse av att köpa sex är förmodligen inte alls särskillt stor.

Att du känner till tjejer som betalar för en ansiktsmassage, manikyr eller whatever är en urbota dum jämförelse, till skillnad från sex så är det något de ytterst sällan kan få gratis, dessutom är det vida känt hur gärna unga tjejer i dagens samhälle spenderar pengar på sitt utseende.

Om du har någon som helst inblick i hur studenter lever i dag så vet du dessutom att jag räknat med för din del väldigt fördelaktiga siffror.

Ärligt talat, bli inte förbannad men du måste tänka realistiskt, för det första så fattar jag inte varför du hängt upp dig på den svåraste och mest fattiga målgruppen av alla, nämligen studenter? Satsa på lite äldre kvinnor, gärna karriärskvinnor som normalt kanske skrämmer männen ifrån sig med sin framgång och sitt välbetalda yrke (många män har svårt för sånna). Även vanliga kvinnor, som antingen är frånskilda eller bara har det allmänt djävligt med en gubbe där hemma som inte vill längre kan utgöra en målgrupp om än lite mindre.

Då och ENDAST då har du chansen att tjäna lite pengar utan att sälja dig till män. Om du väljer att såga allt jag sagt så ok gör det, time will tell..

MVH

*Uppför dig annars får du smisk*
 

kramgoakarro

Ny medlem
Kön
Man
Obeyme :) I couldn't have said it better myself....Jag kan bara ta mig själv som exempel, jag jobbar 2 jobb och får ca 7-8 tusen per månad. Efter alla räkningar så har man knappt några pengar kvar och dem pengarna skulle ja då inte lägga på en natt utan sprida ut det över hela månaden...känns lite mer logiskt, även om en natt med trevligt sällskap kan vara trevligt det också.

Flow satsa på en annan målgrupp...Karriärskvinnor är alldeles utmärkt, de tar va de vill ha och vet oftast vad det är dom vill ha. De vill ha friheten att välja när, var och hur och har de ekonomiska medlen att se till att få det.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Mnja hakat upp mig och hakat upp mig. Att det är karriärssingelkvinnorna mellan 30 och 40 man ska åt om man vill ha pengar och bara sälja sig till kvinnor är väl inte så svårt att förstå. Men att det blev studenter som kom upp beror på att det var studenttjejer jag pratade om det hela med, de var iaf övertygade om att priset skulle vara högt. Och de övertygade mig. Som de resonerade så om man tog för lite betalt skulle potentiella kunder bara gå till Kåren eller så och knulla gratis, chansar man tio gånger eller så borde man få nån vinstlott hem iaf. Men ett högre pris för en kväll skulle reta nyfikenheten på vad man får för pengarna...

Men men... kommer ju inte ske i vilket fall ;), lika lite som jag kommer starta ett porrfilmsbolag. Fortfarande kul att prata över några glas om hur många tjejer man tror skulle nappa, och vilka? I de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna :).
 
Toppen