Massagestund

Hunk

Medlem
Kön
Man
Vi hade varit ute och ätit gott på en restaurang i centrala stan, när du på vägen hem sa att det inte vore fel med en skön massage och skön sex efter maten, något som jag absolut inte hade något att invända mig mot.

Sagt och gjort, när vi kom hem så bad jag dig klä av dig kläderna och bh:n men låta trosorna vara kvar och lägga dig på sängen så ska jag hämta oljan. Medan du klädde av dig så satte jag på lite mjuk musik i bakgrunden och gick och hämtade oljan.. När jag kom tillbaka så hade du laggt dig ner på sängen med magen neråt.

Så du har redan gjort dig iordning för vilken sida du vill att jag ska börja med, sa jag. Mmmm fick jag som svar av dig.

Jag satte mig ner med benen på båda sidorna om dig och tog lite olja i mina händer, såg till att den inte var kall. Sakta så börjar jag att låta oljan glida ut över din rygg, drar ut den över hela ryggen så att det går lättare att massera. Sakta börjar jag att låta tumarna att jobba över dina spända axlar, låter tummarna rotera runt och runt dina axlar.. Känner hur du börjar slappna av lite mer nu,, låter mina tummar gå i cirklar nu neråt mot ryggraden, låter fingrarna jobba längs med din ryggrad, låter dom glida i långa drag från nacken och ner mot din svank.

När jag tycker att du verkar tillräckligt avslappnad i nacken och ryggen så tar jag lite mer olja i händerna och låter det även droppa ner på dina ben och din häck. Trosorna har jag vikt upp så att dom inte blir helt inoljade.
Precis som med ryggen så låter jag händerna massera ut det innan jag börjar massera dig ordentligt.
Jag börjar med att låta händerna glida längs med hela benet,,uppifrån och ner..i långa mjuka drag, samtidigt som jag låter fingrarna arbeta lite hårdare mot musklerna. Jag börjar att knåda dina ben precis som om man skulle knåda en deg, jag vet att sånt känns kanonskönt och jag ser på dig att du njuter av behandlingen. Sakta jobbar jag mig upp från dina fötter upp mot dina skinkor, på båda sidorna låter jag mina händer kåda och smeka dig,,jag hör hur du börjar stöna försiktigt när jag närmar mig uppåt mot lite känsligare ställen. Jag ser att du gillar det jag gör och för att reta dig lite extra så låter jag mina fingrar komma väldigt nära din skåra men jag låter dom inte komma emot alls, utan enbart retas med dig. Jag ”råkar” låta ett finger glida över dina trosor och jag kan nästan känna hur varmt det är och hur det är på väg att bli genomfuktigt.

Men retfull som jag är så låter jag bli att röra dig där utan jag ber dig vända dig om så att jag kan massera på frasidan också, utan några större protester så¨vänder du dig om och jag ser att du är helt salig i ansiktet, jag ler mot dig och säger att,

än har det inte börjat älskling..

Så jag tar ytterligare lite olja i händerna, men denna gången så värmer jag inte upp det utan låter det droppa över dig, låter några kalla droppar falla ner på dina bröst, försöker få dom att träffa dina bröstvårtor, vilket jag också gör, jag kan se på dig hur du ryser till när dom träffar och hur dom hårdnar. Jag börjar att massera dig lite försiktigt, först genom att låta händerna glida över din kropp sakta, med lätta runda rörelser, från dina axlar och ner till dina fötter låter jag händerna smeka dig..

För att reta dig lite extra så låter jag mina händer glida över din lilla upphöjning som du har innanför trosorna, väl medveten om att det bara gör dig mer kåt. Sakta så smeker jag av dig dina trosor och ser att du har rakat dig och bara lämnat en liten sträng kvar av håret. Nu så fortsätter jag att smeka dig över kroppen och låter mina händer glida runt dina bröst och ibland så låter jag mina fingrar smeka dina bröstvårtor, dom är nu hur hårda som helst och jag kan höra på dina andetag att du verkligen gillar behandlingen, jag börjar att röra mig neråt och sakta låter jag handen glida över din nu heta springa. Med hela hande gnider jag över den och masserar den,,låter oljan komma åt överallt där den kan komma åt. Du börjar att rotera med höften och ber mig att smeka dig ordentligt, men jag vill inte låta dig komma undan så lätt, så jag låter mitt ring och långfinger glida upp och ner mellan dina blygdläppar utan att röra dom. Du börjar att snurra med höften allt för att jag ska ”råka” komma åt din hårda och svullna klitta.

När jag tycker att du har fått längta till räckligt länge så låter jag mitt långfinger glida över din nu blöta springa, sakta låter jag det glida upp och ner,,fuktar ner fingret ordentligt med dina safter, låter toppen på fingret sakta gnida din klitta i runda försiktiga rörelser, jag kan känna hur hård den har blivit och hör hur du stönar av välbehag när jag smeker dig.

För att reta dig extra mycket så går jag ner och börjar kyssa dig på dina skinkor, naffsar dig lätt med tänderna i dom och låter tungan sakta utforska dig, samtidigt som jag låter mina händer glida över din kropp. Jag särar på dina ben och ser att du är ordentligt blöt nu, sakta så låter jag tungan få gå på upptäcktsfärd ner mellan dina ben, låter tungspetsen glida längs med dina läppar, allt för att egga dig ordentligt vill att du ska be om att jag ska slicka dig, och det dröjer inte länge innan du börjar gny om att du vill känna min tunga och mina läppar över din klitta. Jag tycker du ha fått pina tillräckligt länge nu så jag börjar med att låta tungspetsen röra vid din klitta försiktigt och du börjar skaka lätt under min behandlign..dina stön gör mig ännu mer upphetsas så jag kan inte låta bli att börja slicka dig ordentligt nu, börjar att suga på dina läppar med samtidigt som jag låter min tunga glida upp och ner i din springa. Dina safter gör att jag blir helt blöt i mitt ansikte. Nu så ligger du på magen med din häck uppåt mot mig, och jag halvligger bakom dig och låter min tunga arbeta över din klitta, sakta låter jag mitt långfinger glida in i dig och låter det ligga kvar en stund i dig, samtidigt som jag suger på din klitta.

När du ligger där med ändan i vädret så slutar jag att slicka dig och låter mitt finger glida in och ut i dig, jag kan känna hur dina muskler kniper runt mitt finger och jag tänker det att snart ska jag låta nåt större glida in där istället.. jag drar ut fingret och går och hämtar en liten dildo som vi har inföskaffat för nån vecka sen. Jag kommer tillbaka till dig och låter toppen på den börja glida i din genomblöta springa, sätter på vibratorn så att den börjar att vibrera i din skåra, låter toppen ligga mot din klitta så att den får sig en skön stund av vibrarande massage. När jag märker att du börjar rulla med höften så tar jag toppen och sätter den mot ditt hål, sakta låter jag den glida in i dig och du stönar högt av välbehag när jag låter den glida in i dig djupare och djupare. När den är ända in så låter jag dig vänja dig lite, låter den vara inne i dig med vibratorn igång, sakta så börjar jag att dra den in och ut i dig i lugna rörelser ser på dig att du njuter för fullt. Samtidigt som jag låter den glida in och ut i dig så smeker jag även din klitta med den lediga handen, jag låter tummen glida runt och runt din klitta.

Ökar nu takten på staven och låter den glida snabbt och hårt in och ut i dig samtidigt som jag smeker din klitta med mina fingrar allt hårdare. Jag vill egga upp dig så att det nästan går för dig..När jag märker att det är nära för dig så slutar jag att leka med dildon i dig och drar ut den.

Nu så ser jag att du börjar bli riktigt frustrerad, och väldigt pilsk, så jag ber dig att göra nåt åt min bula som nu har växt och bara vill ut i friheten. Utan att tveka så vänder du dig om och ber mig lägga mig ner på rygg. Givetvis så tar det inte många sekunder förren jag ligger där på rygg med ståndet pekandes upp i luften. Du sätter dig på huk framför mig och tar den i din hand, sakta så börjar du att dra handen upp och ner och jag känner hur den blir ännu hårdare. Du börjar att sakta naffsa i skaftet med läpparna, låter tungan virvla längs med skaftet..Du börjar kyssa den uppåt mot mitt nu rejält svullna ollon, dina läppar glider sakta ner över ollonet och du suger försiktigt på det. Dina läppar börjar att glida neråt mot hela ståndet, du försöker komma så djupt som möjligt, och jag har väldig svårt för att ligga still, låter min höft rulla runt.,.vill känna dig ordentligt. Din hand greppar om roten på den samtidigt som du runkar mig och låter ollonet ligga i din mun. Jag känner hur din tunga glider runt och runt mitt ollon samtdigt som din hand jobbar med skaftet. Det blir svårare och svårare att hålla sig och det märker du så du slutar på en gång.

Medan jag ändå ligger på rygg så kryper du upp och sakta sätter du dig på staken, du låter den sakta glida in i dig.. Med långa drag så börjar du att rida mig, kan riktigt känna hur dina muskler kramar om mitt hårda stånd, sakta så ökar du takten och efter ett tag så rider du mig riktigt hårt, nåt som jag älskar när du gör.

När vi har hållit på en stund så byter vi ställning och jag känner att jag skulle vilja ta dig bakifrån istället, så du ställer dig på alla fyra samtidigt som din överkropp går ner i sängen så att bara din häck står upp. Jag ställer mig på knä bakom dig och låter toppen på mitt ollon glida fram och tillbaka i din skåra, försiktigt så låter jag toppen glida in i dig, först så låter jag ollonet ligga i dig, sen så låter jag den glida in till fullo i dig, med långa drag så låter jag den glida in och ut i dig, från toppen in till roten. Jag låter en hand glida ner mellan dina ben och låter mina fingrar komma åt din klitta. Jag masserar den samtidigt som jag låter min kuk glida i långa sköna drag i dig. Jag märker att behandlingen ger resultat för du börjar att stöna ordentligt nu, börjar svammala om att jag inte får sluta för att det snart håller på att gå för dig, det får mig att öka tempot, låter den nu glida hårt och snabbt in och ut i dig, samtidigt som jag låter fingrarna leka med din klitta, snart så känner jag hur det håller på att gå för dig för du börjar att trycka din höft mot min i motjuck, dina muskler kramar min kuk hårdare..snart är det nte långt kvar för dig att det ska gå för dig..,jag fösöker att hålla ett jämt tempo samtidigt som jag smeker din klitta..Nuuuu,, nu så känner jag hur det håller på att gå för dig jag kan riktigt känna hur det kramar om den,,hur det pulserar i dig,,jag låter mina fingrar glida över din klitta samtidgit som det går för dig, så att du får en ännu intensivare orgasm än vanligt..Samtidigt som det går för dig så känner jag att det inte är långt kvar för mig., så jag koncentrerar mig allt på att det ska gå för mig också nu, precis när din orgasm har ebbat ut lite så känner jag den bekanta ilnigen i ryggen och jag ber dig vända på dig så att jag kan fortsätta i missonärställningen, du var inte sen på att vända dig om även om du var helt omtöcknad av din orgasm, så du lägger dig på rytt och jag lyfter upp dina ben mot mina axlar och börjar att ta dig hårt nu,,så fort jag kan..känner att det är väldigt nära för mig nu.

Efter en kort stunds så återkommer känslan i ryggraden igen ...och jag känner hur det börjar pulsera ur mig..,det känns som om det aldrig ska ta slut, du kan känna hur den pulserar i dig hur den tömmer sig fullständigt i dig.,

Orgasmen var så kraftig så jag orkade inte hålla mig uppe på armarna så jag sjönk ihop över dig och ville bara ligga nära dig känna dina hjärtslag mot mig..höra din upphetsande andning.. Helt svettiga och slutkörda så låg vi bara tätt intill varandra länge..smekte varandra över kroppen och bara myste…

C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Härligt! Precis i min smak! :)

Toppen