Med handen eller?

Minna

Ny medlem
Kön
Man
Visst är det härligt att smeka mig med handen men ibland när jag börjar känna mig lite småkåt...oftast hemma, börjar jag vanka av och an i tanken, leta med blicken och till sist som en desperat blodhund försöka nosa upp någon ny smaskig leksak ur köksskåpen, skrivbordslådorna eller i på badrumshyllorna. Tandkräm på bröstvårtorna ger en kylig ilande känsla som stannar kvar, läppstift är fint att långsamt och omsorgsfullt måla med en styv läpp-penna, olivoljan har vi väl alla provat, stearinljus finns i olika storlekar, hårklämmor vissa nyper för hårt andra för löst - vissa sorter kan man hänga andra saker i om man vill öka på tyngden, och olika grönsaker skulpterade efter humör. Om man nu inte har några kommersiella leksaker att krydda sin onani med, vad föreslår ni killar att vi tjejer plockar fram från lägenhetens gömslen. Vad har ni för kreativa drömmar eller verkliga erfarenheter?

Minna
 

Erran

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan Minna, intressant fråga.
jag tror inte att vi killar är så finurliga alltid och att fråga oss om hemmets alla saker, så är nog det enda man kan komma på i så fall kanske kunde vara fjärrkontrollen.
Men jag tror inte att du skulle vilja *leka* med den eller?
Nej allvarligt talat så finns nog dom bästa leksakerna för er tjejer i kylskåpet, om man letar inomhus...
En saftig squash kan ju alltid pigga upp eller...

Kram på dig och lycka till

//Erran

//E
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Hmmm[}:)]
Ta en batteridriven skruvdragare, ännu hellre en med slag, fäst nå't trevligt där man annars fäster borren/skruvbitsen. Sen kan du steglöst köra och vibbra lite hur du vill.:D
Kan iofs bli lite tungt

mera kärlek
 

Minna

Ny medlem
Kön
Man
Jag har provat luftutblåset till akvariepumpen - den kan fås att vibrera om man bara får in rätt vinkel. Dock rekomenderas lite olja..man blir lätt torr. I nödfall kan även den elektriska tandborsten användas....tryck inte för hårt bara, baksidan är bättre, man kan lätt få skavsår. En skruvdragare är ju onekligen rätt upphetsande i sig? Kanske dags att jag köper en massagestav istället? Fniss!!

Minna
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Du Minna, har du nå'n MSN eller mail så kunde vi utbyta ideér. Min mail e samma som MSN. Akvariepumpen lät ju.... nja. Skruvdragare mer med lite assistance;)

mera kärlek
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Erh...om du har till gång till en Playstation 2a...deras handkontroller har "skakfunktion", gå in i setupen på någon spel och kör "testa skakfunktionen"...resten..ja, räkna ut det själv :) (Tipset kommer från my flickvän)
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
När det gäller grejer som vibrerar: [red]Vad är det för fel på en batteridriven dildo?![/red]

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

thelinus

Ny medlem
Kön
Man
Brukar ta mobilen och ringa till den. låter den ligga på könet och skaka!:p så jävla skönt!

adda mig på msn!
 

MrMi

Ny medlem
Kön
Man
Kanske en flaska med kallt vatten i. Eller en ciggartub med en humla i... he he he

Bröst och bringa som en frukostflinga!
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by beslutsångest

sweetheart de klart de inte e nått fel på en batteridriven dildo men de kanske inte alla som har de hemma;)
Det borde alla ha... ;)
[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 
Toppen