Min bästa väns mamma

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände för länge sedan

Jag var sextonår ringde på dörren hos min bäste vän, hans mamma öppnade.
Hej Calle Andres är inte hemma han är på fotbolls turnering denna helgen.
Jaså jag trodde det var nästa sade jag.
Ewa som mamman hette var en vacker kvinna med stora bröst. Ewa bjöd in mig på en kopp kaffe, vi gick in i stora rummet där låg ett fodral till en porrfilm framme en VHS dvd fanns inte på denna tiden.

Ewa sade att när hon var ensam brukade hon ibland titta på en film hon gillade det även om hon inte blev så upphetsad.
Ewa satte på filmen jag fick stånd nästan direkt. Ewa sade mina fantasier är mer upphetsande än filmen brukar jag använda när jag onanerar. Väldigt på Ewa var frispråkig, brukar du onanera eller du kanske kallar det runka.
Det händer svarade jag var inte helt sant var nästan varje dag.
Anders runkar har aldrig kommit på honom men när jag tvättar kan hans kalsonger var klibbiga, ibland min trosor också.
Anders hade berättat att han kom starkare om han kände lukten av en fitta hans syster var bara elvaår så han nosade ibland på sin mammas trosor.

Nu var det en äldre kvinna som runkade en ung kille på filmen.
Ewa log eftersom du har fått stånd syns tydligt skall vi testa det som de gör på filmen.
Skall vi knulla frågade jag.
Nej Calle men jag kan runka av dig som de gjorde i filmen, men du kanske inte vill.
Jo jag vill väldigt gärna svarade jag.
Ewa drog ner mina byxor du har en fin penis lite större en Anders. Det visste jag om hade sett på gympan att jag hade mest hår och större penis en de flesta andra i klassen.

Ewa började försiktigt runka, slutade plötsligt tog av sig sin topp och behå.
Vill inte att du sprutar ner min kläder log Ewa och log och började runka lite snabbare.
Ewa öppnade munnen tog min penis i munnen kommer inte att suga din kuk men vill ha din försatsen.
Nu sade hon kuk istället för penis lite grövre språk hörde kanske till.
Gillar du mina bröst eller du kanske brukar säga pattar.
De är underbara stora och hänger inte så mycket.
Nu runkade Ewa mig ännu snabbare jag stönade att det var nära, kom du sade Ewa hon var inte helt opåverkad det hördes på rösten. Så kom jag sprutade över hennes hand och bröst. Det som kom på handen slickade Ewa isig det som kom på brösten torkade hon upp.

Tyckte du om det Calle det var underbart svarade jag.
Men Calle du är fortfarande hård, Ewa hade rätt den stog fortfarande.
Ewa sade vi kan kanske undervisa dig lite vill du se min fitta.
Så klart jag vill.
Ewa log tog av sig sina trosor slängde dem till mig Anders luktar på dem de kan du få göra nu. Ewa särad på benen detta är yttre blygdläpparna och här de inre. Förde in två fingrar detta är sidan där skall kuken in men jag trycker inte vi skall knulla.
Det här är min klitoris den är mitt njutningscentrum och min bästa vän.

Nu var jag jätte kåt såg Ewas fitta och kände även doften. Vad skall vi göra åt ditt stånd.
Calle du gillade mina bröst du kan få bröst knulla mig.
Ewa lade sig ner på rygg visade hur jag skulle lägga kuken mellan hennes bröst.
Ewa visade mig hur jag skulle föra den fram och tillbaks, varje gång kom toppen nästan hela ollonet in i Ewas mun.
Jag kom efter fem minuter och Ewa tog hela satsen i munnen gurglade till men svalde allt.

Anders får inte veta någonting om detta det är vår hemlighet, Linda hans lillasyster sov över hos en vän därför var Ewa ensam.
Mannen i familjen var fotbolls tränaren.
Ewa och jag försökte men kunde inte ha sex någon mer gång.

När jag tog Lindas oskuld fem år senare är en annan historia
 
Toppen