Min förhud är för trång?

B

babbe

Gäst
Antingen är min förhud för trång eller så är mitt ollon för stort.
Jag kan inte dra bak förhuden, eller jo.. Men bara en liten bit, inte ens till halva ollonet. Vad ska jag göra? Nyter inte prata med mina föräldrar om detta. Tacksam för svar.

Xeraph

Ny medlem
Kön
Man
Ja hade samma problem förut..
När ja var kanske 15 bast hade ja sex rejält första gången och ett par gånger att ha sex efter det så fixade sig problemet..
Försök att "töja-ut" din förhud kanske i badkare eller liknande..
kan hjälpa..
Lycka till!

It's Only When You Have Lost Everything. That You Are Free To Do Anything.

-Tyler Durden, Fight Club

vips

Ny medlem
Kön
Man
nene asså min polare hade samma problem sa han så han gick till ungdomsmottagning och dom sa att antingen får man operera nu eller så växer det ut med tiden

Nils Nilsson

Aston

Ny medlem
Kön
Man
När jag var ung, det var en tid sedan, så hade jag samma problem. Tyvärr drog jag ut på det för länge och gjorde det enda raka. Jag gick på Hud och Kön på lasarettet på en undersökning. Blev sedan kallad till operation där man gav lokalbedövning, gjorde ett s.k. Z-snitt som innbär att man vidgar förhuden. Jag fick åka hem efter ett par timmar sen tog det några dagar innan det läkte ihop.
Därefter fick jag ett sexliv som jag aldrig trodde fanns. Först då fick jag känna hur ljuvlig en avsugning var. Tidigare hade jag alltid varit hämmad av just det att jag aldrig kund dra tillbaka förhuden mer än halvvägs, knappt det när jag hade ståkuk. Nu kunde jag dra tillbaka helt och hållet och blotta hela ollonet. T.o.m. att runka blev mycket skönare efteråt.
Så, till alla som har för trång förhud, anmäl er till operation så snart som möjligt, ju tidigare deste bättre. Ju tidigare kan ni börja njuta av godsakerna som den passar i.
Och det där med att töja ut...glöm det. Det fungerar inte, tro mig för jag försökte det länge innan.

Xeraph

Ny medlem
Kön
Man
Ja babbe, du typ.. Ta det bit för bit.. Huden blir lättare i badkaret bland annat..
Du t.ex kan dra en runk och ta det lugnt i starten.. Tills du kan tillslut få ner hela förhuden och upp över ollonet lätt igen.

It's Only When You Have Lost Everything. That You Are Free To Do Anything.

-Tyler Durden, Fight Club

Toppen