min tjejs tidigare killar

åh fuck jaa. Räckte att läsa ditt inlägg för att blir galet kåt! Ibland säger jag till min fru att jag vill att hon blundar och tänker på den bästa kuken hon har haft i sig innan mig och så knullar jag henne och känner hur våt hon är och jag eploderar i fittan på henne typ direkt jag ställer frågan om han var större än mig och hon säger ja

D

Deleted member 73515

Gäst
Ja det kan vara både upphetsande och ge viss avundsjuka. Inte jättekul att höra hur hon fått sprutorgasm ett par gånger i sitt liv med någon annan! :oops: Eller att hon haft en kille en gång med en enorm kuk som en porrfilmskille! :D Men det kan också vara upphetsande att tänka på som sagt. Eller trekant hon haft där hon fick två satser efter varandra i musen. :p

Last edited by a moderator:

sharefor6

Medlem
Ja det kan vara både upphetsande och ge viss avundsjuka. Inte jättekul att höra hur hon fått sprutorgasm ett par gånger i sitt liv med någon annan! :oops: Eller att hon haft en kille en gång med en enorm kuk som en porrfilmskille! :D Men det kan också vara upphetsande att tänka på som sagt. Eller trekant hon haft där hon fick två satser efter varandra i musen. :p
Härligt med dubbla satser.

Toppen