lordpeternama
Aktiv medlem
kan inte sluta tänka på de kukar som varit inne i min söta tjej före mej.... blir så kåt!
Härligt med dubbla satser.Ja det kan vara både upphetsande och ge viss avundsjuka. Inte jättekul att höra hur hon fått sprutorgasm ett par gånger i sitt liv med någon annan!Eller att hon haft en kille en gång med en enorm kuk som en porrfilmskille!
Men det kan också vara upphetsande att tänka på som sagt. Eller trekant hon haft där hon fick två satser efter varandra i musen.
![]()
Berätta gärna mer om hennes historier!Blir helt otroligt kåt när min fru berättar. Hon har haft 60 män innan mig. Mycket att berätta om. Hon återkommer ofta till en storkukad kille som sprutade ner henne totalt.
En historia som tänder mig är när hon berättar om en kille hos sög av på Arlandabussen. Han sprutade tydligen väldigt mycket och hon hade problem att inte dregla sperma.Berätta gärna mer om hennes historier!![]()
Härligt! Du kanske till och med kunde känna lite diskret kuksmak när du kysste henne?Mitt ex fick en dickpic skickad till sig en gång av pojkvännen hon hade innan mig, som hon visade upp. Blev så sjukt kåt av att tänka på att hon hade haft just den i sig.
Vetskapen om att han hade sprutat otaliga gånger inne i den munnen var riktigt upphetsande när jag kysste henne i alla fall.Härligt! Du kanske till och med kunde känna lite diskret kuksmak när du kysste henne?