Moderatorer sökes

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Dick Strokingson

Gäst
Nu när forumet är igång tar vi tacksamt emot ansökningar om att bli moderator.

Vi tänker främst på er som var moderatorer på förra forumet, men även andra trogna medlemmar är välkomna att ansöka. :)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vill gärna fortsätta som moderator, då jag var det i förra versionen eller vad jag ska säga
 
D

Dick Strokingson

Gäst
Vi är mycket glada över att Challe och Gizza valt att fortsätta moderera även det "nya" Onanera.se. :)

Någon mer som känner sig manad att ta sig an detta uppdrag?
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag kan faktiskt tänka mig bli, men jag villa ha en ordentlig pratstund med alla moderatorer innan.
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Vad innebär det mer exakt? Jag skulle också kunna tänka mig att vara det, men det beror som sagt på vad som ingår i jobbet, så att säga

Fast jag kanske inte är en tillräckligt flitig och långvarig medlem för att vara aktuell, det skulle jag ha full förståelse för
 

MIMI

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Vad innebär det mer exakt? Jag skulle också kunna tänka mig att vara det, men det beror som sagt på vad som ingår i jobbet, så att säga

Fast jag kanske inte är en tillräckligt flitig och långvarig medlem för att vara aktuell, det skulle jag ha full förståelse för
Jag tycker det vore toppen om du som kvinna blev moderator,lite mycket män där..ler
 
D

Dick Strokingson

Gäst
Oops, missade visst detta! Falconb och Boobsgirl, skicka gärna ett privat meddelande till mig så pratar vi vidare om det där. Då ser jag även den lilla röda symbolen högst upp och slipper missa viktiga meddelanden. :)
 
D

Dick Strokingson

Gäst
Nu har även litekinkykille joinat moderatorgänget.

För tillfället finns inte behov av fler moderatorer, så jag låser tråden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen