Morsan kom in :S

joxxer

Ny medlem
Kön
Man
De var så här att jag satt och spelade cs å vart lite småkåt. Så jag gick ut till tv rummet där då alla ligger å sover, då tänker jag naturligtvis att det bara är att köra. Ja så jag kör igång för fullt å precis när jag ska spruta så kommer morsan och öppnar dörren, jag sätter mig ned å lutar mig frammåt så allt ba väller ut under bordet. Hon säger med trött röst ska du inte sova nu? Jag svarar med ett Jahhh. De vetefan om hon han se något av mig eller datorn innan jag stängde av och lutade mig frammåt. :D Min första pinsamhet hittills på alla 19 åren.
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Förstår inte varför du gick "ut" til tv-rummet? Varför inte göra vad du skulle där du satt iaf? (om det var på ditt rum vil säga?)
 

joxxer

Ny medlem
Kön
Man
asså det var så att jag kollade i tv rummet först... och där hade alla somnat till filmen dem såg på. Då trodde ju jag det var bara å köra inne i mitt rum.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Haha, tror nog hon hann se och förstå vad du gjorde, man sitter ju inte helt oberörd när man kommer;)
 

joxxer

Ny medlem
Kön
Man
aaa ja tror fan de för jag ryckte ju till så ini norden!och jag kom exakt när dörrn öppnades så jag svarade ju Jahhhhh när hon frågade om ja skulle lägga mig. Men hon har iaf inte sagt nåt, så de är nog bra.
 
Toppen