Multipla orgasmer vore häftigt

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hej på er flickor!

På sista tiden har jag börjar fundera och försökt att praktisera det här med multipla orgasmer. Det vore häftigt att kunna komma flera gånger i rad direkt efter vartannat. Har läst om att man inte ska sluta smeka när det går för en första gången, men jag har så svårt att fortsätta för jag blir så extremt känslig då. Däremot kan jag fortsätta ha sex och börja smeka mig själv igen efter en liten stund (ett par minuter eller så).

Erfarenheter av detta?
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hm... 92 visningar men ingen som verkar ha erfarenhet av multipla orgasmer... Kanske inte så konstigt att jag har lite svårt att få till det då...
 

jossis

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag brukar bara fortsätta smeka. Ibland får man smeka väldigt försiktigt direkt efter man kommit, men det brukar ganska snabbt gå över till att bli underbart skönt igen :)
 
M

MissSecret

Gäst
Hej på er flickor!

På sista tiden har jag börjar fundera och försökt att praktisera det här med multipla orgasmer. Det vore häftigt att kunna komma flera gånger i rad direkt efter vartannat. Har läst om att man inte ska sluta smeka när det går för en första gången, men jag har så svårt att fortsätta för jag blir så extremt känslig då. Däremot kan jag fortsätta ha sex och börja smeka mig själv igen efter en liten stund (ett par minuter eller så).

Erfarenheter av detta?

Jag låter bli att smeka klitoris en kort stund, kanske nån minut, sen kommer jag igen efter nån minut när jag börjar smeka igen. Ibland kan jag få en andra orgasm bara genom penetration (speciellt om jag har sex med nån som är rätt välutrustad). Men det är olika, ibland blir det "bara" en orgasm...
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Om jag håller på länge och smeker o pillar och slutar precis innan jag får orgasm och sedan börjar om igen och upprepar detta ett antal gånger (det kan ta timmar så det är inte ofta jag gör det) så kan jag få orgasm på orgasm i bara va att jucka lite med lökuken pilla lite försiktigt på klittan eller spola med duschen. Jag kan komma dussintalet gånger eller mer men det är på en fallande skala så de sista orgasmerna är små och korta medan den första är enorm!:D
Jag brukar använda denna metod när jag är bakis och ligger i soffan och tittar på ngn P-rulle eller enstaka gånger på sommaren då jag solar naken på min strand!:cool:
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag låter bli att smeka klitoris en kort stund, kanske nån minut, sen kommer jag igen efter nån minut när jag börjar smeka igen. Ibland kan jag få en andra orgasm bara genom penetration (speciellt om jag har sex med nån som är rätt välutrustad). Men det är olika, ibland blir det "bara" en orgasm...

Känner igen mig i att det går jättebra att börja smeka igen efter någon minut och komma en gång till efter en liten stund... Ibland får jag ännu starkare orgasm andra gången och ibland är den lite svagare... Har dock inte lyckats bara utav penetration utan jag hjälper till lite själv med fingrarna på klittan...

Har dock inte upplevt nåt liknande det åsa skriver om att kunna komma flera gånger på raken, direkt efter vartannat... Kanske är tricket att först vara nära under en lång period. Ska testa!
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
När han smeker mig fungerar det och jag får ofta multipla orgasmer. Då blir jag inte öm när jag kommer som när jag gör detta själv.
Kan också va lite jobbigt för jag kanske inte är helt nöjd när han kommit, för jag är på gång att få fler. Då är det bara att fortsätta smeka en kort stund :p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
När han smeker mig fungerar det och jag får ofta multipla orgasmer. Då blir jag inte öm när jag kommer som när jag gör detta själv.
Kan också va lite jobbigt för jag kanske inte är helt nöjd när han kommit, för jag är på gång att få fler. Då är det bara att fortsätta smeka en kort stund :p

Åh, det låter ju hur mysigt som helst! Jag känner igen känslan av att inte vara helt nöjd, även om man har kommit en gång. När jag har sex kommer jag oftast en gång och sen fortsätter han knulla mig. Efter någon minut blir jag sugen igen och börjar smeka igen. Ibland hinner jag komma en gång till, men ibland kommer han innan dess, och då kan det kännas som att man inte riktigt är "färdig". Då får han gärna pulla lite eller så, så att jag kommer en gång till...

Däremot kan jag inte komma flera gånger på raken, fast jag försöker träna på det så ofta jag kan :)
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
När jag har sex, och det är bra, så landar jag ofta bara på en.
När jag onanerar däremot så kan det bli många. Jag kan hamna i ett frenetiskt tillstånd där jag bara fortsätter som en toka...
Men oftast och vanligast, när jag typ leker på Second Life eller ensam i sängen brukar det landa på tre orgasmer. Sen är jag bra öm i fittan och börjar bli väldigt medveten om hur öm jag är i både fittan och kroppen av alla spänningar...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag har sex, och det är bra, så landar jag ofta bara på en.
När jag onanerar däremot så kan det bli många. Jag kan hamna i ett frenetiskt tillstånd där jag bara fortsätter som en toka...
Men oftast och vanligast, när jag typ leker på Second Life eller ensam i sängen brukar det landa på tre orgasmer. Sen är jag bra öm i fittan och börjar bli väldigt medveten om hur öm jag är i både fittan och kroppen av alla spänningar...

Min fru är likadan, en stor orgasm när vi har sex. Men om hon leker själv kan hon komma hur många gånger som helst, eller åtminstone tills hon blir för öm för att fortsätta. Frågade en gång hur många hennes rekord var och hon sa att hon bruka sluta räkna runt 10.
 

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
En fd knullkompis var tvärtom. Hon fick bara stora orgasmer när hon var ensam. Med andra fick hon en massa småorgasmer.
En gång gav jag mig tusan och slickade henne i gott och väl över en timme.
Hon fick ungefär en orgasm var femte minut och var helt väck efter.:)
Jag fick fruktansvärd träningsvärk i tungan och munnen. :p
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hej på er flickor!

På sista tiden har jag börjar fundera och försökt att praktisera det här med multipla orgasmer. Det vore häftigt att kunna komma flera gånger i rad direkt efter vartannat. Har läst om att man inte ska sluta smeka när det går för en första gången, men jag har så svårt att fortsätta för jag blir så extremt känslig då. Däremot kan jag fortsätta ha sex och börja smeka mig själv igen efter en liten stund (ett par minuter eller så).

Erfarenheter av detta?
Hej! Jag måste alltid vila lite efter en orgasm, jag fortsätter att kela med mig själv en stund sen kan jag igen. Normalt för mig är tre orgasmer sen är jag ganska nöjd. Men flera orgasmer på rad i direkt följd är nog inget jag fixar...
 

OrgasmCrazy

Medlem
Kön
Kvinna
Hej

Jag älskar använda kegelbollar och kramar åt riktigt ordentligt och får helt galna multipla orgasmer. Mina kegel bollar är specialtillverkade i ett speciellt material som ger ett ordentligt motstånd innan dom sakta pressas ihop och jag kan pressa dom helt platta. När jag sen slappnar av i fittan återgår dom långsamt till sin ursprungsform och kan pressas igen.

När bollarna har återtagit sin ursprungsform kramar jag åt så att kegelbollarna pressas ihop och håller kvar där och då får jag helt galna intensiva multipla orgasmer.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min fru, som nu är 64 år, har haft svårt att nå orgasm under det mesta av livet. Hon har på senare år hittat sin metod. Hon onanerar under tiden jag knullar henne och hon når oftast tre orgasmer på rad. Några gånger har hon nått fem orgasmer och då är det max 10-15 sekunder mellan orgasmerna.
 
Toppen