När insåg ni att ni var intresserade av wet?

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Att kissa på mig. Var nog i 12 års ålder. Då ja ofta var i havet. Om sommaren. , o orkade ej gå upp utan kissade i badbyxan. , upptäckt. De syntes i vattnet. När de. Blandade. Sig .sedan någon gång kom ja på om ja badar o lagt mig våt på berget, blev de vått . O en gång. Testade ja kissa , tror ingen märkte ,blev ännu våtare . Kissade alltid i duschen o även om ja badad ensam. I badkaret . Sedan blev de mer o. mer. Testande. Att kissa på min kropp smaka mm hela tonår , först i vuxen ålder vid ett tillfälle. Kissade samtidig som vän , frågade om ja fick hålla Hans. Som kissade. O steget blev då inte långt att böja mig fram smaka. . Efter det var jag fast. Älskar. Wetsex . O kissa på mig. med flit . Konstigt nog är de mycket. Enklare. Med man. , trotts ja ser mig. Som bisexuell

Dedde

Välbekant medlem
Kön
Man
Har alltid gillat wet vad jag vet. Men min kink är att kissa utan att behöva använda toaletten. När jag var liten gick jag sällan in utan kissade ute någinstans. När jag i tonåren såg en tjej kliva ur en taxi och sätta sig och kissa direkt utanför den insåg jag vad som tände mig till max.

MoonOrchard

Medlem
Kön
Man
Jag har varit fascinerad av att se personer som är kissnödiga ända sedan jag var liten. Ett starkt minne jag har är från när jag var kanske 7-8 år och var på badhuset med en kompis. Han blev väldigt kissnödig och ville att jag skulle följa med honom till omklädningsrummet så att han kunde gå på toa, men när vi väl kom dit var toan upptagen och han kissade på sig utanför dörren medan jag stod bredvid och tittade på. Jag fick stånd och blev väldigt upphetsad av att se det och kan än idag minnas hur han stod där och klämde på snoppen med panik i blicken.

Som några andra skrivit i tråden så tyckte jag som barn också att det var kul att kissa på konstiga platser eller på konstiga sätt, det blev som en grej i vårt kompisgäng. Jag och ett par kompisar lyckades bland annat att skruva bort bensinlocket på en bil och kissa ner i tanken. Det var också en sport att klättra så högt som möjligt upp i träd och kissa ner från dem. Vi tävlade också i grejer som att kissa längst osv.

Lite senare började jag själv experimentera med dricka massor med vatten och hålla mig så länge jag kunde i syfte att bli sexuellt upphetsad. Det var vid ett sådant tillfälle som jag fick orgasm för första gången och det är något som jag ibland gör även nu i vuxen ålder. Orgasmerna blir mycket starkare när man är riktigt ordentligt kissnödig tycker jag.

Tightnylon

Välbekant medlem
Kön
Man
Som flera andra här så började intresset tidigt men har sedan gått i perioder. Att kissa ner sig helt är nog fortfarande skönast utomhus på nåt sätt men inomhus är ju bekvämast förstås och gärna med sällskap.

Magnusmagnus

Aktiv medlem
Var när jag var ca 10-12 min mamma var dagmamma och hin hade massa blöjor hemma och såg ofta på när hon byte på barnen. Blev nyfiken på alla våra blöjor. Tog några blöjor och tog på mig och testade. På den tiden fans bara blöjor men snoppar. Kissade ofta i blöjor.

Toppen