när jag var ung...

Figge

Ny medlem
Kön
Man
...så runkades det mer än idag, även om det mkt idag med.
Denna pinsamhet utspelade sig när jag pluggade i Karlstad, inte hade fått komma till på några månader och var duktigt het på en tjej jag frekvent sett i kafeterian där vi hade våra föreläsningar...( och JA, jag hade tänkt mig många olika scenarion där vi knullade till höger, vänster och alla andra ledder man kan tänka sig)
Hur som, pinsamt blev det i alla fall när jag satt på eftermiddagen och skulle plugga in nåt trist när jag tog en paus och slog på en porrfilm. Bäst som jag satt där och drog i kuken till min favvo-scen med en tjej som liknar den jag drömmer om knackar det på dörren.
Inte så farligt tänker jag, den är ju låst. Tar upp fjärrkontrollen och ska stänga av när jag hör dörren öppnas och ett "Hej, jag behöver hjälp" kommer från hallen, dvs precis bakom ryggen på mig.
Rösten var helt bekant, tillhör tjejen som bor granne med mig och dagtid var det helt ok att mest klampa in hos varandra om man inte hade låst.
Hur som så står hon där och tittar på filmen, tittar på min kuk och till sist får vi ögonkontakt. Jag rodnar och stoppar tillbaka ballen i kalsongerna.
- Inte illa måste jag säga. Ursäkta föresten jag kanske ska gå igen?
- Nä. Nu är det nog lite sent. Säger jag med sänkt röst. ad behövde du hjälp med?
Samtidigt reser jag mig och går in i köket, tvättar av händerna och går ut igen.
- Jo, jag behöver data-hjälp, det har hängt sig lite för mig.

Inte med en min eller ord återvände jag eller hon till detta under flera månader.
Dock, precis innan jag ska åka hem till Stockholm för sommarlov och vi haft en av alla fester, vinglar vi ihop på väg hem. Vad händer ?
- Du.......jag har tänkt mycket på dig. Får jag se din kuk igen, den såg fin ut...
- Mmm.......kan kanske ta det när vi kommit in och LÅST DÖRREN ?
Vi skrattar en stund och det hela, sen blir natten morgon och nån stans när tidningen brukar komma somnar vi, utmattade, belåtet genomknullade båda två.
Vi hade kontakt den sommaren, sen träffade jag en tjej hemma och hon en tjej i Skövde. Hon erkände för mig att jag var hennes andra kille hon låg med, annars var det tjejer som gällde...

Toppen