När ni var 16?

lkpg16

Medlem
Kön
Man
tjena. vad hade ni gjort när ni var i min ålder egentligen? själv tycker jag att jag gjort en del. har pillat min tjej rätt många ggr. hon har även runkat mig lite smått. har smekt hennes bröst, sugit på hennes bröst. och senast pillade jag henne i stjärten också tycka vad man vill, men jag tycker det är ortoligt upphetsande). dock är jag fortfarande oskuld. hur långt hade ni kommit i era sexliv i min ålder?

yeah!!
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
du behöver inte jämnföra dej med någon. Du och din flickvän verkar gå försiktigt och fram och det låter underbart. Du har hela livet framför dej. var glad att du träffat någon och skit i om det är i tidig ålder eller inte. Annars missar du ju det härliga om du börjar funder på vad avverkat och inte hitills. Det som spelar roll är väl mellan dej och henne eller hur?
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Håller med el_gardo men jag kan säga att du ligger före mig i alla fall...
Lite pill och smek, men mest utanpå kläderna är nog det enda jag kan stoltsera med när jag var 16. ;)
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
jaa..men tusan. det är ju inte precis så att bara för att jag får veta vad ni gjorde kommer jag rätta mig efter det. jag sköter mitt ovasett vad andra tycker eller vad andra gör. tänkte bara det skulle vara skoj att veta!

yeah!!
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Nå vad gjorde man i 16 års ålder, inom det här ämnet. Man satt inne på toa och runkade. Liksom idag. Mitt liv står gaska stilla känns det som, men vad gör man när den tjej man gillar bor på andra sidan världen.
Ditt liv låter helo ok för min del. Du har inte presic slösat bort den, så keep on.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
men du verkar inte direkt försöka göra något åt saken
Menar du mig, så visst gör man det. Men att fixa fram pengar till en flygbiljet är inte alltid så enkelt.
Detta har förstås inget med ämnet att göra, så låt oss återgå till det.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 
N

Nippe -LÅST-

Gäst
när man va 16 va tiden då man försökte sätta på allt som rörde sej... d gick ju kanske inte så bra alltid men d gick ju då o då... riktigt svin mot tjejer va man... d e bra att du har flickvän å att ni tar det lugnt... själv va allt d där me pill försört många år tidigare... man kommer ju inte ens ihåg det...
 
Toppen