När runkade ni första gången?

cdexswzaq107

Ny medlem
Kön
Man
Första gången jag runkade var ungefär i februari -05.
Jag var i Barcelona och hittate en kanal med porrfilm.
Då visste jag inte exakt hur man gjorde för att få sperma ur kuken (jag var 12 år då). Jag tittade och såg att killarna efter ett teg fick sperma ur kuken, och bestämde mig för att gå på muggen och prova själv. Efter ca 5 minuter sprutade det.
Då bestämde jag mig för å experimentera lite.

Berätta lite om din första gång, var, när och hur.

B-H

Ny medlem
Kön
Man
ingen lärde mig att runka kommer ! inte ihåg vilken tid det var det var
när jag duchade som häde! när jag pillade kuken
kändes könt då gjorde jag om och om igen .
det var typ efter 200 runkning jag visste att alla andra gör det oxå trode att det var bara jag som gjorde det !! .,.

anagram

Medlem
Kön
Man
Första gången jag runkade var jag 12-13 tror jag, jag had elänge försökt att komma men det hade inte kommit nåt. Jag minns gången mycket väl, satt och runkade och tog tid, efter 22 minuter kände jag den där känslan och så pulserade det ut lite sperma, jag minns att jag tänkte "Jaha, nu kan man inte knulla utan kondom då". :D

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
22 minuter? Kan man verkligen hålla ut så länge när man är så ung? Jag kunde fan gå från helt slak, till att komma, på säkert under en minut när jag precis hade upptäckt onani.

Var väl en 13 år eller så, så det kom ju inget i början. Om jag ska ge mig på en gissning så var det under vårterminen i sexan eller sjuan jag faktiskt runkade för första gången. Men då hade jag ju lekt med kuken och fått stånd titt som tätt rätt länge (det räckte ju med att gå in på toa och dra ner brallerna så stod den som ett spett på två sekunder, det kan jag sakna idag).

Nått som är lite skumt är jag har för mig att jag lärde mig runka genom att läsa nån typ oralsexinstruktionstext i nån dassig tjejtidning. Typ sug på ollonet, runka kuken och håll pungen i andra handen handen. Så i början körde jag nån konstig teknik där jag försökte härma det, med ena handens fem fingrar pekande in mot kroppen, runt ollonet (så att om jag hade sprutat hade jag kommit i handflatan), och andra handen fick växla mellan att runka skaftet och massera pungen.

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var åtta år och fick för mig att knulla en av mina kuddar i myshörnan..
Körde kuken under frotte överdraget mot skummgummi dynan,det brännde som satan men efter ett tag så vart det kanonskönt!
Fick nåt man kan kalla orgasm efter ett tag,och efter det så värkte och dunkade det utav attan i kuken,det kom ingen sperma.
Det tog säkert ett år innan jag kom på att runka men enbart handen,och det har jag hållit på med sedan dess-är 36 år.

Anders

Jack Off

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag minns det mycket väl. Det var i maj och det var mycket fint väder ute kommer jag ihåg av någon konstig anledning. Jag var 8 år och gick i andra klass. Satt i badkaret och började tänka på en tjej som gick i 5:an som jag tyckte var söt. Kuken reste sej och jag började dra förhuden över ollonet ett par gånger. Det var skönt och jag fortsatte och tog inte lång tid innan jag fick orgasm. Torr orgasm, ingen sperma kom ut. Det skulle dröja några år till, men sedan den dagen har jag varit en kronisk onanist och det har inte varit många dagar då jag inte runkat, även de dagar då jag knullat.

SkåneWanker

Aktiv medlem
Jo, runt 12-13 och det var en skön känsla.
Bättre blev det något år senare då satsen kom.
Efter det har det bara gått utför ;-D

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Har nog skrivit detta i annan tråd. Men i alla fall, så såg jag en kille som runkade i bastun efter simskolan, när jag var 10 år. Provade sedan själv när jag kom hem, efter det var man som sagt fast... hehe

Khorne

Medlem
Ålder
40
Kön
Man
Min första riktiga runk var nog runt 9 års åldern, hade lekt och klämt på kuken några år innan, men hade hört några äldre killar prata om hur dom drog upp och ner, höll på en stund och fick min första torr orgasm och efter det så var jag fast, tog några år innan första sprutet kom och då var man verkligen fast på riktigt

Thomas B

Aktiv medlem
Kön
Man
Kommer inte ihåg exakta åldern, men runt 7-9. Men kommer ihåg att jag satt och tittade i ett medicinskt lexikon mina föräldrar hade (jag vet, udda läsning...). Och när jag kom till fortplantningsorganen så väcktes det en nyfikenhet för vad som fanns där nere. Och det ena ledde till det andra, och så småningom kom den första orgasmen. Och som andra redan skrivit, sedan var man fast.

ankan7575

Välbekant medlem
Kön
Man
Gick i mellanstadiet, tror det var i fyran och jag var 10år. Hade hört andra i klassen prata om det och testade att runka min pojkkuk hemma några gånger. Tyckte det var mycket skönt men kom inte. En gång när jag fortsatte längre än vanligt blev det bara skönare och skönare och sedan började kuken att rycka på ett sätt den inte gjort tidigare. En underbar och helt ny känsla som jag inte omedelbart förstod var en orgasm spred sig i kroppen. Dagen efter provade jag igen och då föll poletten ned. :) Ingen sats vid den åldern. Det började komma två år senare när kuken börjat växa tror jag.

Ålder
38
Kön
Man
Har skrivit om det innan men gillar att återuppleve det.

När jag var runt 11 år på 90 talet hade jag en kompis som jag kollade porr med varje helg. Jag brukade spela in denna porr på vhs band och sälja för 100kr per 2h band. Så blev ökänd som killen som fixade porr (hårdare än softcore porren som gick på filmnet).

Så det pratades mycket om det i omklädningsrummet efter gympan. Gick rykten om att ett par killar stannade i duschen och runkade varandra. Men jag hade inte börjat än.

Jag hade provat runka men min förhud är lite trång så mina tafatta försök tilm onani gjorde nästan ont och var inte så sköna som det såg ut i filmerna. Och mitt sätt att runka på var inte jätte genom tänkt. Jag gjorde tumme och pekfinger till en cirkel runt roten och runkade så, idag vet jag hur jag gör det skönare för mig.

Men så kom en helg. Jag och Johan spelade in porr men hade somnat, vilket hände ofta. Men jag vaknar till en trekant scen inspelad i malmö med en mörkhyad tjej, Anette. Något i mig blev så djuriskt kåt av att se henne, speciellt när hon sög båda kukarna samtidigt! Så jag runkade och runkade samtidigt som hon blev knullad och min kompis låg ovetandes brevid mig.

Tillslut var det som om något brast i kuken, det gjorde ont att runka, jag var tvungen att tända läslampan och titta. Jag såg bara min kuk pulsera och svälla samtidigt som mina puls var skyhög. Men samtidigt var det så jävla skönt. Mina tankar for i alla riktningar, hade pulsådern brustit i kuken? Var detta en stroke? Vad händer?

När allt hade lagt sig så gick jag upp på vingliga ben till toaletten. Det kändes som om kuken varit i en tvättmangel, "aldrig mer" tänkte jag och gick till sängs.

Dagen efter vaknar jag med mitt morgonstånd som vanligt och en kåthet som inte ville lägga sig. Morsan ropade på frukost men jag sa till Johan gå du, jag måste på toa. Men på toa runkade jag igen tills jag fick den känslan i kuken, jag fick ta i för att nå orgasmen och höll även andan ett par gånger. Jag tar bara på mig min tisha och boxershort och studsar ut till köket och morsan undrar varför jag är så röd i ansiktet "...äh är lite dålig i magen..." blev mitt svar och början på mitt onani liv.

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan inte minnas att jag onanerade något innan jag runkade och sprutade samma dag som vi snackat om onani på sexualkunskapen i högstadiet.

Toppen