Har skrivit om det innan men gillar att återuppleve det.
När jag var runt 11 år på 90 talet hade jag en kompis som jag kollade porr med varje helg. Jag brukade spela in denna porr på vhs band och sälja för 100kr per 2h band. Så blev ökänd som killen som fixade porr (hårdare än softcore porren som gick på filmnet).
Så det pratades mycket om det i omklädningsrummet efter gympan. Gick rykten om att ett par killar stannade i duschen och runkade varandra. Men jag hade inte börjat än.
Jag hade provat runka men min förhud är lite trång så mina tafatta försök tilm onani gjorde nästan ont och var inte så sköna som det såg ut i filmerna. Och mitt sätt att runka på var inte jätte genom tänkt. Jag gjorde tumme och pekfinger till en cirkel runt roten och runkade så, idag vet jag hur jag gör det skönare för mig.
Men så kom en helg. Jag och Johan spelade in porr men hade somnat, vilket hände ofta. Men jag vaknar till en trekant scen inspelad i malmö med en mörkhyad tjej, Anette. Något i mig blev så djuriskt kåt av att se henne, speciellt när hon sög båda kukarna samtidigt! Så jag runkade och runkade samtidigt som hon blev knullad och min kompis låg ovetandes brevid mig.
Tillslut var det som om något brast i kuken, det gjorde ont att runka, jag var tvungen att tända läslampan och titta. Jag såg bara min kuk pulsera och svälla samtidigt som mina puls var skyhög. Men samtidigt var det så jävla skönt. Mina tankar for i alla riktningar, hade pulsådern brustit i kuken? Var detta en stroke? Vad händer?
När allt hade lagt sig så gick jag upp på vingliga ben till toaletten. Det kändes som om kuken varit i en tvättmangel, "aldrig mer" tänkte jag och gick till sängs.
Dagen efter vaknar jag med mitt morgonstånd som vanligt och en kåthet som inte ville lägga sig. Morsan ropade på frukost men jag sa till Johan gå du, jag måste på toa. Men på toa runkade jag igen tills jag fick den känslan i kuken, jag fick ta i för att nå orgasmen och höll även andan ett par gånger. Jag tar bara på mig min tisha och boxershort och studsar ut till köket och morsan undrar varför jag är så röd i ansiktet "...äh är lite dålig i magen..." blev mitt svar och början på mitt onani liv.