Nakensällskap

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej. Kommer ni till gustavsbergs camping/ nudistbad? Isåfall kommer jag gärna dit o träffar er. Mycket trevligt ställe jag besökte förra året. Har ni andra planer i Västra mälardalen så hör av et.

Motalaman

Ny medlem
Ja Gustavsbergs camping i Nora känner vi till. Vi har vänner i Nora och vistas där med jämna mellanrum mrn ännu inte bott på campingen. Vi har ett förtält till husbilen dit det går att dra sig undan för ”aktiviteter” om det känns rätt.

• Gilla
Reactions: Mac

Barfly

Ny medlem
Kön
Man
Hallå! Skulle vara kul att träffa ett par som vill umgås på nakenbad tillsammans.. eller sticka iväg och fricampa och umgås nakna ihop! Hör av er!

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Gud så trevligt. Skulle gärna visa er runt och sällskapa om ni har vägarna förbi mina trakter i Västergötland.

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter väldigt trevligt :). Min flickvän och jag finns i Skåne så en bit ifrån men alltid öppna för trevliga träffar och nakenbad.
Fast söker ni bara extra män så går väl det bra också i så fall :)

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja Gustavsbergs camping i Nora känner vi till. Vi har vänner i Nora och vistas där med jämna mellanrum mrn ännu inte bott på campingen. Vi har ett förtält till husbilen dit det går att dra sig undan för ”aktiviteter” om det känns rätt.
Skriv till mig så kan vi väl höras till sommaren om ni åker till nora.

Toppen