Nattliga tömningar

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Satt och läste i tråden om 'första gången du onanerade' och kom att tänka på hur det var när man första gången fick nattlig tömning i sömnen. Ofta i samband med nån dröm med sexuellt innehåll.
Är det någon som har nån trevlig berättelse om den händelsen? Eller om det har hänt flera ggr...
Själv minns jag att det hände mig bara några ggr. Men det kanske berodde på att jag runkade och tömde ofta redan då, men kommer ihåg att jag tyckte det var skämmigt att kladda ner pyjamasen och livrädd att mamma skulle upptäcka fläckarna...
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har vad jag minns aldrig varit med om nattlig sädesuttömning. Det pratades mycket om det när jag var ung i material från typ RFSU och KP, men jag upplevde det aldrig. Det var så till den grad att jag började tro att det var en myt. :D

Kanske var det precis som du säger att man onanerade såpass ofta att det inte skedde, men även i perioder när jag var tvungen att låta bli i flera dagar hände aldrig något. Blev bara väldigt kåt.
 

Rakarn123

Medlem
Kön
Man
Jag vet ett det har hänt 1 gång men minns inte vad drömmen handlade om dock. Men jag vet att jag tyckte det var skönt i drömmen och så vaknade jag o tyckte det var kladdigt. så kände jag o så hade jag kommit i sömnen. Men jag sov vidare för orkade inte bry mig var så trött.
 

swoll

Ny medlem
Kön
Man
Hände mig aldrig när jag var liten, men däremot två gånger i vuxen ålder... o_O
Minns bara ena gången. Jag jobbade som vilande nattvakt och drömde en het dröm, om en asiatisk tjej vill jag minnas. Precis när jag skulle tränga in kände jag hur något... hände i kroppen och vaknade väldigt förvånad och hann precis "knipa till" med näven. Tack och lov låg jag i rummet med en toalett strax intill så jag slapp klä på mig och gå förbi de vakna kollegorna :LOL:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har hänt i tonåren någon gång. men kan inte minnas det hänt efter jag fyllt 20. Visst att jag vaknat upp kåt och det varit lite blött av försats, men aldrig så att jag kommit, vilket kunde hända i tonåren. Hände en gång när jag var på läger och några av killarna hittade en porrtidning i skogen nära skolan vi bodde, som de tog fram på natten. Vi alla satt runt den och tittade, jag runkade aldrig så senare när vi gick och la oss så sprutade jag i sömnen för jag var så sjukt kåt.
 
B

Bistånd

Gäst
Ingen myt alls. Hände väldigt ofta för mig i tonåren - skämmigt om man skulle sova över hos nån. Sen avtog det efter hand, hände aldrig mellan 25-50, men under senare år har det hänt igen några gånger pga fina drömmar
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har aldrig hänt mig kanske på grund att jag ofta runkar innan jag somnar. När jag drömmer att jag skall komma vaknar jag alltid upp med ett kraftigt stånd men har inte kommit ännu.
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Det kallas pollution, enligt ordboken (ofrivillig sädesuttömning). Minns att jag hade det några gånger vid 13-årsåldern i samband med sexdrömmar, är ju helt normalt under puberteten men ovanligt i vuxen ålder. Men att det upphört kan ju bero på att jag sedan dess har frivilliga sädesuttömningar dagligen…….
 
Last edited:

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Har aldrig hänt mig kanske på grund att jag ofta runkar innan jag somnar. När jag drömmer att jag skall komma vaknar jag alltid upp med ett kraftigt stånd men har inte kommit ännu.
Ja, för mig upphörde det när jag började runka dagligen under puberteten.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har aldrig hänt mig kanske på grund att jag ofta runkar innan jag somnar. När jag drömmer att jag skall komma vaknar jag alltid upp med ett kraftigt stånd men har inte kommit ännu.
Det sker oftast i tidig ålder under puberteten innan man blivit sexuellt aktiv.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Detta skrev jag för inte så länge sedan i tråden "Orgasm i sömnen" Kanske bör trådarna slås ihop.
-----
Hände väl tämlig frekvent under sena tonåren o senare också. Kuken stod jämt både uppåt och neråt och kallingarna stretade emot. Det tog ut sin rätt nattetid med härliga sexdrömmar o utlösningar både i sängen eller uppvaknande med jättestånd som snabbt måste fixas på muggen.
Minner mig ett tillfälle senare, var väl runt 33 år, när jag o en tjej "råkade" hamna på hotell i Norrtälje. Mycket hångel men inget sex blev det. Somnade förstås rätt besviken och vaknade framåt tidiga morgonen ur en skön dröm bredvid henne med värsta ståndet och ett blött lakan. Kände mig först rätt hopplös då, men hon verkade inte särskilt förvånad och förstod att det var av en naturlig anledningen.
Resten är en annan historia ;)
 

MoonOrchard

Ny medlem
Kön
Man
Det har aldrig hänt mig, vara sig som barn eller vuxen, trots grad av kåthet eller avhållsamhet. Däremot hände det lillebrorsan när han var 12 eller så. Han tyckte det var jobbigt och beklagade sig över det, trots att han runkade på kvällen fick han ofta nattliga utlösningar. Det är väl olika från person till person, helt enkelt.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Inga nattliga utlösningar här. Dagtid däremot om jag inte haft utlösning på länge. Jag känner hur sperman flödar i kalsongerna. Brukar ha ombytesunderkläder med mig.
Lite trist att sitta i spermavåta kalsonger på möten.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan tro att nattliga tömningar har fler anledningar. I tonåren när kuken fortfarande är oprövad och väldigt känslig, så blir ett stenhårt pissfetstånd bara för mycket. Senare i livet med sexdrömmar och fantasier, torrhånglande och kombinerat med fylld blåsa leder det till detsamma. Som ni säkert upptäckt så leder sexuell aktivitet till att njurarna går igång lite extra och med välfyllda körtlar blir utlösningen ett faktum.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Satt och läste i tråden om 'första gången du onanerade' och kom att tänka på hur det var när man första gången fick nattlig tömning i sömnen. Ofta i samband med nån dröm med sexuellt innehåll.
Är det någon som har nån trevlig berättelse om den händelsen? Eller om det har hänt flera ggr...
Själv minns jag att det hände mig bara några ggr. Men det kanske berodde på att jag runkade och tömde ofta redan då, men kommer ihåg att jag tyckte det var skämmigt att kladda ner pyjamasen och livrädd att mamma skulle upptäcka fläckarna...
Det hände mig ganska långt upp i åren. Men är ett tag sedan nu. Jag är 73
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick det en gång. Under millitärkänstrn. När vi låg i tält, drömde att jag knullade vaknade av att jag sprutade i mina kalsonger under sovsäcken, eller var det min kompis bredvid mig som runkade av mig.
 
Toppen