Ninni och Jenny, jag som åskådare

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min flickvän och jag skulle iväg på en större middag, lite som en bal "light".
"Mörk Kostym" var klädkoden.
Stod framför spegeln, nyduschad, nyrakad haka och för dagen nyklippt, fint ska det vara.
Hörde hur Jenny duschade och hojtade en massa frågor till mig om kläder och vad det innebar med "Mörk kostym".
Jag har varit på såna tillställningar förr, under min studenttid, men Jenny var inte lika van och en smula nervös.
Tvärtemot hennes vanliga självsäkra och framåt personlighet.

Stod där i mina sidenboxershort och tittade på den framhängda klädhögen som hängde bredvid mig
Kostym i mörk färg, vit skjorta, några olika formella slipsar att välja på med matchande bröstnäsdukar mina svarta nyputsade Oxfords.

Jenny kom ut ur badrummet som typ var en dimma av vattenånga, iförd en handduk på huvudet som en turban och ett stort tjockt badlakan av tjock frotté.
-Mmmm, du klär bäst naken älskling. Log hon mot mig.
-Och du min flamma klär bäst i mina händer...

Hon slängde av sig badlakanet på stolen i sovrummet och tittade på mig genom spegeln, bara för att se min reaktion, den hon visste skulle komma, även om jag försökte spela oberörd.
Varje gång jag såg hennes vackra nakna kropp tappade jag fokus på annat.
Hennes hud, lätt solkysst även om hon hade mörkrött hår och gröna ögon så blev hennes vita hud vackert brun, inte speciellt överdrivet. Vackra slanka hals som snart skulle bära upp ett pärlhalsband av äkta odlade pärlor med matchande örhänge.
Hennes skuldror och nacke som jag älskade att kyssa och smaka på.
Dessa ginger varelser, de luktar så gott i sig själva, finns få kvinnor som luktar så speciellt sensuellt i sig själva.
Hade bett Jenny att använda mer neutrala duschkrämer just för att jag tycker att luktar så gott i sig själv.
Hennes vackra axlar och rygg drar till sig min blick, vill låta mina händer smeka hennes lagom vältränade axlar, över ryggen och underifrån fånga hennes tunga bröst, som är mer än en handfull, D-kupor, jag vet för jag köper underkläder som present till henne när hon önskar det av mig.
Hon når mig till brösthöjd, hon älskar att köra sin näsa i gropen mellan min hals och bröstkorg och känna "sig trygg" som hon uttrycker sig.
Jenny är kurvig men vältränad, en feminin kvinna med smal midja och fin päronformad lagom stor kvinnlig rumpa. Som hon ibland ber om att få smiskad av mig, "när hon varit olydig".
Hennes lår är fasta och vältränade, välsvarvade och jag kysser henne gärna från henne fötter, som är en lite speciell erotisk zon för henne, över hennes vader upp över hennes lagom mjuka, vältränade lår.
Hennes venusberg och blygdläppar fick hon vaxade igår. Men jag har inte fått smaka, för hon vill hålla mig lite på halster.
-Du ska få smaka efter festen, det vill jag lova! Hennes ord ringer fortfarande i mina öron efter att hon kom hem efter salongbesöket och visade upp den lena härligheten, fina lagom stora inre blygdläppar som när Jenny blir kåt och svullen sticker lite utanför de yttre, en klitroshuva som syns fram som en liten ärta.
Lite flickaktig nu när den är hårlös men ändå vacker som en riktig kvinnas.
Jag älskar att smaka på hennes hud, överallt, kan lägga lång tid på att smaka på hennes köns safter. Bara för att hon smakar så gott, bara för att hon blir så blöt och att hon verkligen älskar när jag ger henne tid att njuta av min mun och tunga.

Hon ropar mitt namn, flera gånger.
-Står du och drömmer, din snuskhummer. Hon fnissar glatt, lite skadeglatt faktiskt, min kuk är stenhård i mina kalsonger och Jenny slänger av sig turbanenhandduken bredvid den andra handduken.
Går fram till mig och smeker min kuk utan på kalsongen.
-Oj då, vad är det här?
-Dit fel!
-Mitt fel? Hennes grepp blir fastare och hon runkar min styva kuk med glatta sköna tyget emellan.
Jag stönar och njuter.
Jenny plockar fram kuken genom att dra ner linningen och börjar runka mitt kukskaft.
-Du gör mig hård! Känner hennes doft, hennes huds doft och doften av hennes ljuvliga kön som jag längtar efter.
Jag försöker kyssa henne men hon ler och undviker mig.
-Vi har tyvärr inte tid. Hon ser allvarligt besviken ut och släpper min hårda pulserande och svansar retsamt iväg till sin upphängda klädhög, en röd högt slitsad klänning av bästa snitt och kvalitet, köpt för dyra pengar ändå på rea. Men den sitter som den är hälld på hennes kurvor, den sitter som ett andra skinn på henne.
Jenny kommer att vara min prinsessa på balen. Och troligen att dra till sig blickar.

Hon försvinner in i badrummet igen för att sminka sig och fixa håret.

På hennes sida av sängen ligger hennes nyinköpta lingerer, i en färg som ska passa under klänningen som jag inte ens kan stava till och flortunna stayups i en nyans mörkare än hennes solkyssta hud.

Jag bara står där hypnotiserad av att hon rullar på ena strumpan framåt böjd mot mig så jag ser hennes hårlösa fitta stjärthål bakifrån, säkert planerat för att retas med mina sinnen.

-Sätt nu fart och klä dig! Vi har inte så lång tid tills bilen kommer! Hennes röst är bestämd men sensuellt mjuk.
-Va? Ja!
Jag börjar klä mig med ett öga i spegeln för att njuta av hennes smidiga kropp och längtar efter att få ha henne i min famn senare.
-Vill du hjälpa mig?
Vänder mig om och tittar djupt in i hennes gröna ögon där hon står med ryggen snett vänd mot mig.
Dragkedjan i ryggen som förseglar Jennys underbara kropp i den vackert fallande klänningen.
-Tack! Hon vänder sig om och jag blir helt mållös så vacker hon är.
-Älskar dig! Kysser hennes panna.

Vi rusar ner till bilen som precis kommit, vi är som vanligt ute i sista sekund.
 
Last edited:
Toppen