NU kommer syndernas bekännelse ...

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Är inte helt säker på att jag skulle bli kåt av att höra dig säga att du älskar att slicka min fitta - men jag skulle älska att du visade att du blev kåt av att slicka min hungrande plaskvåta grotta ...

Ibland klär jag av kvinnor i min fantasi
En del kvinnor utstrålar att de vill bli slickade upp i brygga och få falla hela vägen till stjärnorna
Och jag njuter av smaken av en härligt blöt och kåtsvullen fitta
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att klä av en kvinna händer rätt ofta, hur de ser ut under är alltid underbart som jag vill att det skall vara, även om alla sköten är vackra på sitt eget sätt.
 

Atomicswing

Aktiv medlem
Är inte helt säker på att jag skulle bli kåt av att höra dig säga att du älskar att slicka min fitta - men jag skulle älska att du visade att du blev kåt av att slicka min hungrande plaskvåta grotta ...
Haha undrar om det är den bilden jag tar med in på nästa möte! Bilden av din väntande plaskblöta fitta. Aaa jag kommer inte kunna gå på möten igen!
 

mattias51bs

Ny medlem
Kön
Man
Jag bara älskar att suga kuk!
Så har det alltid varit men jag har aldrig vågat erkänna det!
Mitt ex visste och så här i efterhand kanske han ville att jag skulle erkänna min lust med ord men jag bara sög och lät mina läppar och min tunga visa min lust !

Är det fler än jag som bara älskar att suga kuk?
Ja jag verkligen älskar att suga kuk. Det är så underbart att ta kuken och föra in den i munnen och känna hur den hårdnar. Börja suga sakta och jobba med läppar och tungan. Suga och se upp på mannen och möta hans blick och låta tungan glida ner och slicka på pungen och att suga på pungkulorna. Belöningen är ju när mannen sprutar sin sperma rakt in i munnen och jag får svälja.
 

Tfg

Medlem
Kön
Man
Jag bara älskar att suga kuk!
Så har det alltid varit men jag har aldrig vågat erkänna det!
Mitt ex visste och så här i efterhand kanske han ville att jag skulle erkänna min lust med ord men jag bara sög och lät mina läppar och min tunga visa min lust !

Är det fler än jag som bara älskar att suga kuk?
Såna erkännanden ska du inte hålla inne med och när du lyckas sätta ord på din lust på det här sättet...då är vi VÄLDIGT tacksamma!
Och vilken skillnad på att bli sugad för SAKENS skull och för LUSTENS skull.
Har ju upplevt båda.
 
Toppen