Nudism

solanaken

Medlem
Kön
Man
Jag tror att många av er som läser raderna på denna sajt är nudister. Men vad jag vet har inte ämnet vädrats på denna sida. Så nu är det dags.

Jag har bott på Solkusten sedan 90-talets början och flyttade hit ganska ung. Jag gillar att vara naken så mycket som möjligt. Gillar att se och synas på någon av de nakenstränder som vi har här. Hemma går jag alltid naken trots risken för insyn från alla de hus som är runt omkring. I min uteplats duschar jag alltid naken dag som natt. Gillar att visa upp min riktigt solbruna kropp och hittills har ingen granne klagat...

Jag blir lätt sommarkåt av alla nakna solbrända människor eller de som går halvnakna genom stans gator under sommarhalvåret.

Jag onanerar gärna på stranden. Jag ställer mig inte upp framför andra par som vissa andra gör och runkar. Jag gör det mera i smyg eller på undanskymda platser där risken (!) finns att bli upptäckt.

Hur är det då med er andra här på forumet. Praktiserar ni nudism, brukar ni onanera på stranden, hur är mottagandet när ni gör det och vilka nakenbad kan ni tipsa om? Ordet är fritt.

Min nakenstrand heter Benalnatura.



Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Får man fråga dig.Är det normalt att killar går runt med stånd på nakenstränder? Är det något att skämmas över om det skulle hända?

Masturbation for Salvation
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Givetvis är det inget att skämmas över om man får stånd på stranden. Det är ju bland det mest naturligaste och skönaste som finns. Och många på stranden gillar att se det dom gör....

Tips på en bra nudistsida:
www.wnn.nu/UK/welcome.html

Ha det så skönt idag med ljuvliga onanistunder var du än befinner Dig. Själv drar jag till nudiststranden i eftermiddag.
 

dalakillen

Ny medlem
Kön
Man
Är det verkligen sant, alltså att killar går runt med stånd utan att man tycker att det är lite genant?
Jag vet att det är naturligt och hela den biten, men ändå. Jag skulle inte klara det utan att tycka att det var pinsamt.

När jag var lite yngre var jag några gånger på nudistbad. Jag gillar egentligen mer att spana in tjejer på stranden än att visa upp mig själv även om jag inte har några problem med det heller.
En gång låg det ett par bara fem till tio meter framför mig. Efter ett tag ställer sig kvinan på alla fyra för att rätta till filten de ligger på, hon står i den positionen ett tag och har baken åt mitt håll. Gissa om jag blev upphetsad, jag såg allt! Jag fick ligga på magen ett tag med ett praktigt stånd. Efter ett tag när jag lugnat ner mig gick jag ner i vattnet, simmade ut en bit och runkade, när det gick för mig dök jag ner under ytan och sprutade.

Så kan det gå...
 

svenne332

Ny medlem
Kön
Man
det finns några nakenbad i Stockholm där det är ganska accepterat att runka.. tyvärr är 95% av besökarna killar

händer ibland att jag runkar när jag smygtittar på en tjej där!
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Finns det några nakenbad som någon vet om norr om Dalälven, i det karga område som kallas Norrland? :)
 
N

Nudde -LÅST-

Gäst
Jag brukar åka ut till Amundön (Nakenbad utanf. GBG), för att smyga runt naken, gärna med stånd.

Är det någon som vet var man kan vara naken nu på vintern?
Tacksam för svar!
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Brukar besöka nakenbad med tjejen varje sommar. Gillar att titta på alla fina kroppar och visst kittlar det lite i magen när man märker att nån tjej spanar tillbaka lite. Har aldrig runkat på stranden men tjejen har hjälpt mig lite när vi legat lite undanskymt. Sen brukar vi ha väldigt bra sex när vi kommer hem :)
 

Johan693

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en kille på 31 år från Sundsvall. Där har vi ett fint nakenbad 2 mil norr om stan alldeles intill flygplatsen. Har badat där i 10 år och tycker att det är ett kanonställe. Dom första åren så var det flera suspekta typer som vandra omkring där. Med åren så har det kommit fler och fler "normala" och snuskgubbarna har blivit färre. Tyvärr så är det ju så att killar/karlar som har stånd eller sitter och runkar skrämmer bort kvinnorna som skulle vilja bada på nakenbaden. Så bort med dom perversa typerna så att normala kan få bada ostört!
Sedan det här med rakning, det är övervägande badare som är det och jag är det också. Snuggt, fräscht och sexigare så tycker jag. Har varit rakad de sista 6 åren och från början så var det väl lite nervöst när man var på nakenbaden men nu så känns det bara naturlig.

mvh Johan

Trevlig prick
 
Toppen