Ny leksak, Verspanken

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har testat en ny leksak som är väldigt intressant och skönt. Någon annan som har införskaffat en?

Big-Teaze-Toys-Verspanken-Smooth-SDL801977702-1-3683b.jpg


Här är när jag sprutar med den:

http://dick.net/v/386656
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Den fanns i lager och är på väg. Ska bli intressant att testa

Helt OK! Skön. De insaster jag fick med var refflade och det blev perfekt friktion. Jag har ingen likande leksak att jämföra med. Om det är någon som testat Fleshlight får ni gärna kommentera skillnaden i känsla.

Jag köpte också Fleshlube som glidmedel (vattenbaserat) men det blev jag besviken på. Halt en liten stund men sedan blev det f-n så segt.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Helt OK! Skön. De insaster jag fick med var refflade och det blev perfekt friktion. Jag har ingen likande leksak att jämföra med. Om det är någon som testat Fleshlight får ni gärna kommentera skillnaden i känsla.

Jag köpte också Fleshlube som glidmedel (vattenbaserat) men det blev jag besviken på. Halt en liten stund men sedan blev det f-n så segt.

Jag har en fleshlight också och det är som olika känsla, varken sämre eller bättre. Jag kör faktiskt med silikon eller oljebaserat då leksaken är plast. Om kuddarna nu skulle ta stryk så är det ju inte så,dyrt att införskaffa nya.
 
Toppen