Nyttjad och utnyttjad...

xxx_i_gbg

Ny medlem
Kön
Man
Nyttjad och utnyttjad...​

På en datingsite fick jag en dag kontakt med denna tjej. Jag såg att hon hade besökt min sida där (hon syntes bland de senaste besökarna som hela tiden visas). Jag gick till hennes sida och läste och bestämde mig för att göra ett försök (som jag gjort så många gånger utan resultat...) och frågade henne om hon ville läsa min hemsida "Mina privata sexfantasier" och kanske till och med ses någon dag. Hon verkade intresserad av att chatta lite mera och kanske till och med ses. Det visade sig sedan när jag kollade mailen att vi måste "gått om varandra" för samma tjej (med samma mailadress) hade skickade detta meddelande till min mailadress:

"Hej där!
Snubblade över din sida och är intresserad av att få träffa dig... Det är ju bara det där med att våga ...
Hör av dig till mig så kanske vi kan ta en diskussion om det i a f...

Hoppas på svar..."

Vi chattade lite med varandra och ringdes vid och bestämde ganska snart att vi skulle ses på ett ställe inte långt från Götaplatsen. Helt kravlöst bara ses och prata lite men vi sa att om det skulle kännas som vi båda ville så kunde vi ju vara beredda på att gå vidare hem till mig och - ja... "hitta på något mera spännande...". Med möjlighet att dra sig ur närhelst man ville om det inte kändes bra så klart. Vi hade även kommit överens om safe word ifall lekarna skulle bli så hårda som vi chattat om ibland...

När jag kommer till vår mötesplats så finns det bara en tjej som går lite nervöst fram och tillbaka på den platsen. Hon stämmer in på beskrivningen. 164 cm lång, 53 kg, långt mellanblont hår. Hon har en lång tunn klänning på sig i sommarvärmen som var svart nertill och vit upptill. Ett mycket vackert och sött ansikte och en kropp som man kunde skönja under klänningen som såg mycket lockande ut! Jag kunde också se att hon inte hade någon BH på sig under klänningen - precis som jag hade sagt åt henne... Mmmm, fina bröst... Då hade hon säkert varit duktig och rakat fittan lite till också så den blev riktigt slickvänlig...

Jag kände mig direkt mycket sexuellt attraherad av henne - särskilt efter allt vi chattat om och allt jag visste som hon tände på... som vi båda tände på. Hoppas hon känner för att gå vidare hem till mig... så ska hon nog allt få känna sig väldigt, väldigt naken alldeles strax... naken och nervös... Jag kände hur det började rycka i kuken.

Det syns på henne att hon är nervös vilket jag gillar då jag känner mig ganska säker på att det är en nervositet som ger henne extra upphetsning... En härligt spänning!

"Ska vi gå en bit?" säger jag.

"Javisst" svarar hon lågmält och lite nervöst.

Vi går en bit åt hållet där jag bor. Det är en ganska spänd tystnad och jag känner att jag gillar det. Tystnad ger utrymme för fantasier och tankar, kåta tankar... tänka av henne kläderna i min fantasi... njuta av hennes kropp som finns under den tunna klänningen...

"Jag vet inte vad jag ska säga" säger hon efter en liten stund. "Inte jag heller direkt" säger jag. "Du är jäkligt söt och snygg" säger jag strax efter och får ett lite nervöst och ganska tyst "tack" som svar. Vi kommer ganska snart fram till att vi båda vill gå vidare hem till mig. Så får vi väl se vad som händer...

...

Hon sitter i den bakåtlutade fåtöljen hemma hos mig. Tydligt nervös, lite röd om kinderna och med ett alldeles oerhört litet sött ansikte som blir ännu sötare av rodnaden och hennes nervositet. Jag frågar henne hur det känns och hon svarar "Bra, tror jag..." med en röst som låter väldigt liten och nervös och med ett lite ansträngt léende. Det känns verkligen som jag har en tjej som jag kan "nyttja och utnyttja" ordentligt framför mig (precis det hon sagt som tänder henne väldigt mycket - att bli nyttjad och "utnyttjad", även förnedrad och "våldtagen"...) detta retar min kåthet ytterligare.

"Snart kommer du stå här framför mig helt naken... det ser jag fram emot mer än du kan ana" säger jag till henne lågmält och ganska så bestämt och krävande. Jag ser hur hon blir ytterligare nervös och ännu lite rödare i ansiktet. Det känns så otroligt underbart och upphetsande att ha denna tjej här framför mig och få kåta upp mig med henne precis som jag vill... Jag ser henne i ögonen och låter sedan min blick vandra över varenda centimeter av hennes kropp under den tunna klänningen. Göra sånt som man normalt "inte får" göra. En snygg tjej jag precis träffat och så klä av henne så totalt med blicken. Som en kåt "snuskgubbe" ungefär - fast i lite yngre modell... ;). Sedan vandrar min blick uppåt igen och möter hennes blick då och då. Jag vill hon ska känna sig riktigt avklädd och utsatt. Här är det snuskighet, råkåthet, råknullande och inget annat som hon är här för. Mitt lilla knulloffer...

"Res dig upp..." säger jag plötsligt åt henne i samma låga och krävande tonfall.

Hon reser sig lite osäkert upp. Ser ut som hon inte riktigt vet vad hon ska göra eller ta sig till...

"Vänd dig mot mig..." säger jag och hon vänder sig mot mig.
"Kom hit..."

Jag sitter ner i soffan och hon står framför mig i sin tunna klänning och jag fortsätter äta hennes kropp med blicken och då och då möta hennes nervösa blick och hennes söta rodnande ansikte. Fan vad jag njuter av att porra mig på detta sätt! Inga hämningar alls! Bara kåta upp mig av hennes kropp - hennes jävla snygga kropp...

Jag låter händerna vandra längst hennes ben och uppåt under klänningen. Upp mellan hennes ben, runt över hennes underbara röv. Tar ett ordentligt tag om hennes röv och drar isär hennes skinkor. Drar henne hårt till mig. Fan vad kåt jag är! Knådar hennes skinkor med riktigt hårda tag! Jävlar vad jag ska knulla dig sedan, tänker jag...

Jag ställer mig upp och låter mina händer vandra över hennes överkropp utanpå klänningen och brösten får samma behandling som hennes röv nyss fick... Ser henne ofta i ögonen... ser hennes utsatthet...

Jag vänder på henne och trycker ner hennes överkropp mot soffbordet så hon nu står framåtböjd med röven knullvänligt mot mig. Jag drar upp klänningen och knådar skinkorna igen, särar dem hårt och härligt! Tar tag om höfterna på henne och trycker henne mot mig och "knullar" henne bakifrån med mina kläder på så hon känner min hårda kuk genom mina byxor. Ett stön av kåthet hörs från den kåta lilla fittan och jag märker hur hon försöker knida fittan mot min kuk...

Jag tar tag i hennes hår och reser henne upp och sätter mig i soffan igen. "Klä av dig!" säger jag lågmält men bestämt... "Alltihopa?" frågar hon nervöst. "Ja du ska klä av dig precis alltihopa" säger jag och lutar mig tillbaka i soffan...

Hon böjer sig nervöst ner och börjar långsamt dra upp klänningen. Sakta ser jag mera och mera av hennes läckra nakna kropp. Hon har ett par minimala stringtrosor ser jag nu och det är också allt hon hade på sig under den tunna klänningen. "Av med trosorna också!" säger jag och hon lyder snabbt och tar av sig dem snabbt och lydigt...

Åh... fy fan vad underbart att se henne står där framför mig helt naken! Vilken underbart läcker fin naken kvinnokropp! Jag känner jag skulle kunna sitta i timmar och bara se på henne! Jag låter min blick ohämmat se på henne, ser henne i ögonen, min blick glider ner mot fittan. Hon har ansat sina fitthår alldeles ypperligt... Lite vackert hår ovanför fittan men inget som kommer vara i vägen för min kåta tunga senare...

Jag går fram till henne och kramar tag om hennes röv och trycker henne hårt mot mig medan mina händer drar isär hennes skinkor och knådar dem hårt och brutalt. Min kåthet gör att jag knappt märker att jag nu lyft upp henne från golvet. Hon sitter hjälplöst fasttryckt med fittan mot min uppsvälda kuk under mina byxor... med skinkorna isärbända av mina bestämda kåta händer. Jag fullt påklädd och hon helt naken... utsatt... exponerad... ett naket jävla fittluder! Precis som jag vill ha henne! Ett lågmält försiktigt stönande hörs från henne...

Jag skjuter henne ifrån mig en bit och ser henne i ögonen samtidigt som jag trycker ner henne till knästående framför mig så hennes ansikte är mitt framför den hårda bulan under mina byxor. Jag knäpper upp mina byxor ganska snabbt, tar fram kuken och kör in den i munnen på henne! Denna söta lilla mun och detta söta lilla ansikte! Känns fint att köra in kuken i den munnen! Otroligt skönt! Det är sånt såna söta små munnar är till för! Att munknullas i! Jag låter henne inte suga min kuk så länge då jag bara vill reta mig själv lite och visa henne vad jag tänkar använda hennes mun till, dvs det den är skapt för... Den lilla kåta fittan!

Jag drar upp och knäpper mina byxor igen så är jag åter helt påklädd och hon helt naken framför mig...

"Lägg dig på golvet!" Hon ser osäker ut igen men lyder och lägger sig helt naken på mitt golv. Jag säger åt henne att sära på benen och jag njuter så enormt av synen av denna nakna tjej liggande på mitt golv med benen brett särade och fittan blottad maximalt alldeles nedanför mig. Jag ser ner på henne, böjer mig ner och tar tag om hennes fötter och trycker upp hennes ben brett isär och på var sida om hennes huvud så hennes ända lättar från golvet och fittan lyfts upp mot mig. Jag sänker mitt huvud och begraver min tunga och mitt ansikte i hennes våta fitta... slickar... ser henne i ögonen... reser upp mitt huvud igen och njuter av att se på henne så enormt!

"Åh, vad jag tycker om när du ser på mig..." hör jag hennes kåta lilla röst flämta mycket lågmält där hon ligger naken med benen upptryckta på var sida om sitt huvud och fittan och ändan upphöjd en bit ovanför golvet... Jag njuter så otroligt av detta! Se på, slicka, ta på, ta tag hårt i henne, massera och knåda hennes bröst, sära hennes ben, berordra henne att visa sig för mig i olika ställningar...

Jag reser mig upp, tar hennes hand och för henne in i mitt sovrum och knuffar ner henne mitt på min stora breda säng. Särar upp hennes ben vid var sida om hennes huvud igen som jag älskar att göra så hennes ända reses upp och fittan kommer mot mig. Slickar henne länge både brutalt och lätt retsamt... Efter en stund tar jag fram bondagetejp och surrar fast hennes vader vid hennes underarmar så hon sitter fast ordentligt och med benen uppfläkta och särade - och fittan välexponerad för mig. Så där ja... tänker jag. Nu ska jag fan slicka dig till vansinne din söta lilla kåta tjej...

Jag tar fram min stora dildo och trycker sakta in den i fittan på henne samtidigt som jag slickar henne varierande retsamt lätt och ibland begraver jag hela ansiktet i brutalt slickande mellan benen på henne. Sakta glider den stora tjocka dildon djupare och djupare in i henne. Jag njuter av hennes stönande och känner hur hon blir spänd i hela kroppen när kåtheten blir större och större. Hon försöker röra sig men rörelsefriheten är ordentligt begränsad av bondagetejpen så där ligger hon uppfläkt och ordentligt fast!

Jag känner hur orgasmen börjar närma sig för henne och på något sätt lyckas hon trots sin fastbundenhet att spjärna tag runt min överkropp med sina ben där jag ligger och slickar. Det är så otroligt underbart att känna kåtheten komma i hennes kropp! Jag tar tag om hennes anklar och särar upp hennes ben brutalt isär igen och slickar som en galning - hon pulserar i hela kroppen och välljudande stön och skrik hörs när orgasmen sköljer över hela kroppen på henne! Sååå underbart att känna hennes kåthet!

Själv vill jag spara på min min kåta kuk så länge som möjligt. Den står som ett spett i byxorna på mig ända sedan dess hon kom in genom min ytterdörr. Jag vill inte komma förrän jag gjort henne vansinnig av kåthet. Jag vill vara kåt länge! Njuta av henne länge.

Jag har varit påklädd hela tiden än så länge för att få henne att känna sig så naken som möjligt. Naken framför en kille hon inte känner. Som hon träffade på stan en halvtimme innan hon stod naken framför mig... Det är otroligt skönt att ha henne helt naken och knulla henne med mina kläder på också. Ta hennes röv bakifrån så hon känner min stenhårda kuk genom mina byxor. Så hon vet vad som så småningom komma skall... Ta i henne och knulla henne hårt som fan med kläderna på och hon helt naken! Ta henne framifrån. Sära upp hennes ben och pressa min kåta kropp och hårda kuk mellan benen på henne och känna hur hon svarar med att försöka gnida sin kåta fitta mot mig så mycket hon förmår... Möta hennes ögon, se hennes rodnade ansikte - nu rodnat av våldsam kåthet... och möta hennes blick, känna och se hur utsatt, naken och otroligt kåt hon är...

Flera gånger när jag ser hennes snygga röv bakifrån känner jag mig lockad att knulla henne i röven... jag vet att hon sagt hon tänder mycket på det...

Jag lossar bondagetjepen från henne och reser mig upp från sängen och tar av mig mina kläder och kuken fjädrar upp stenhård när byxorna åker av. Jag tar tag i hennes ben och drar henne en bit ner mot fotändan av sängen och sätter mig sedan grensle över magen och bröstet på henne med hennes armar fastklämda av mina ben intill hennes sidor. Hennes armar är nu helt ur vägen och hon sitter stadigt fast och bara hennes söta, snygga ansikte och hennes fina bröst syns när jag ser ner på henne där hon sitter fast...

Jag för kuken ytterligare närmare hennes ansikte och börjar runka bara några centimeter framför henne. Jag torkar av lite försats som sipprat ur från kuken i hennes ansikte... Gnider runt kuken runt hennes mun, näsa, panna, hår, hals och över hennes bröst... Till slut tar jag tag om hennes haka och öppnar upp hennes otroligt söta mun och för sakta in kuken i munnen på henne och börjar sakta munknulla henne.

Sakta men säkert så knullar jag henne djupare och djupare in i hennes mun och hals... Fy fan vad skönt! Å så otroligt skönt att se ner på detta underbara! Se min ådriga hårda kuk som pumpar in och ut i munnen på denna söta snygga tjej med Sveriges goaste mun...! Djupt in i munnen på henne. Långsamt, djupt och bestämt tvingar jag in kuken i henne. Jag känner hur orgasmen börjar komma över mig. Kuken sväller, hårdnar och spänner till det sista och rycker och pulserar och pumpar sperman djupt ner i halsen på henne och jag hör hur hon flämtar genom näsborrarna när hon tvingas ta emot min sats som sprutar ner i halsen på henne...
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad hände sedan? Härlig berättelse blev kåt av den, men jag tycker det saknas en avslutning på denna novell eller du kanske kommer med en fortsättning senare. Ser fram til en nästa äventyr från din sida

:p:):p
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Oj vilken härlig berättelse. Fick ett ordentligt stånd. Detta är en av mina fantasier. Jag skulle gärna vilja läsa en fortsättning.
 
Toppen