oerfaren

KEW

Ny medlem
Kön
Man
hej,

alla verkar så erfarna men det är inte jag (än) men jag längtar.

Jag tycker den här siten är jättebra att läsa hur ni gör så jag kan pröva själv. Jag är kåt ofta och brukar onanera flera gånger om dan. Bäst är nästan på morronen i sängen när jag är sömnig och gosig. Då lägger jag mej nästan altid på sidan med uppdragna ben och smeker mig under täcket tills jag kommer.

I skolan brukar jag fantisera om killarna och hur dom runkar. Spännande att vata att nästan alla nog har jort det i dag. Jag brukar gå på toa på skolan och onanera når jag blir för kåt.

Hemma brukar jag vara här och läsa och då blir jag kåt och onanerar igen. Jag brukar vara på chatta och låtsas vara äldre och spelar erfaren och snackar med kåta killar och gubbar som berättar hur dom runkar. Jag tycker de är spännande att våga skriva som jag inte skulle våga på riktigt.

Hej då all kåtisar, nu måste jag onanera igen :oops:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jepp!
välkommen till vårt sköna forum, hoppas du blir blöt å sugen av att läsa...





Smisk! känslan som sitter i
 

Postman

Ny medlem
Kön
Man
Det är ju därför vi är här, för att utbyta ideér och lära sig mer... och att få "inspiration" *ler* Och här verkar ju finnas mest vettiga människor... så du har helt klart kommit rätt..
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
jag tror hon är fake. tror ej hon är 15. tror ej hon är en hon alls. tror det är en kille bakom den datorn. men vem vet? bara gud

yeah!!
 

-XY-

Ny medlem
Kön
Man
Varför skulle hon inte vara 15 år? Jag är 15, dock kille. Men vadå? Skulle det vara en extrem skillnad för det?

Tidigare Dicken.. Sunkigt namn, jag vet..
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
vem har pratat om extrem skillnad? jag tror ej hon utger sig för den hon är. det är allt!

yeah!!
 

Fotografen

Ny medlem
Kön
Man
Att va ung ock kåt... de e HÄRLIGT!!

Själv gillar jag också att onanera på morgonen när man inte riktigt har vaknat på allvar än... Har ofta gosiga kärleksfulla fantasier om mina tjejkompisar då! :D

Sen kan det ju bli en gång när man lägger sig oxå... och kanske på dagen.. :oops: e man kåt så :)
 
Toppen