Olust efter orgasm ?

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Jag vet inte om det här är generellt för alla män(det kanske finns kvinnor också) men efter att jag fått orgasm tillsammans med min partner eller ensam så känner jag olust för sex.

Om vi tex har tittat på porrfilm tillsammans som innan orgasmen verkade som en riktig sexinjektion
så är den efter orgasmen snarare en erotikdödare och jag blir nästan äcklad av filmen(p-rulle med normal sex).

Min partner kan forfarande vara tänd efter flera orgasmer medan jag själv inte alls har någon lust efter min enda :(orgasm.

Det är ju inget problem "så" egentligen eftersom det inte är någon snabb procedur fram till min orgasm
men ändå skulle det vara skönt att kunna fortsätta utan att känna olust.
Finns det fler som känner likadant?
Eller är allt frid och fröjd och inget slut efter sprut.:)
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jag känner att det är lite olika, efter en orgasm är det väl ganska naturligt att man är lite avslappnad...
Det tar mig nån minut eller tre, sen är jag sugen igen...
Det viktigaste som finns att tänka på är att så fort man sätter PRESS på sig själv att man måste, så går kroppen ofta i baklås... Ta det lugnt med din partner, låt det komma av sig själv och slappna av tror jag är det bästa du kan göra.

Prata med din partner om det hela också, känner själv att bekräftelsen från partnern att den förstår att man verkligen brottas med ett dilemma inombords brukar hjälpa en att slappna av mer...
:)
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Testa att stänga av porrfilmen och ligg och smeka varandra ett tag istället. Be tjejen att hon undviker din kuk till att börjar med. Vi killar måste börja om från början igen på ett sätt som tjejer inte behöver. Experimentera lite så upptäcker du vad som fungerar bäst för dig.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Det händer att suget försvinner, men en kortare paus brukar hjälpa.

Efter en stund så börjar det om igen och förhoppningsvis varar sexet längre.


Vid några tilfällen har suget försvunit högst olämpligt , lider av förtidig utlösning så då har jag tänkt att förbereda mig med en onani stund före sexakten men efter onanistunden så har suget avtagit i stort sett helt. Ack så besviken jag blir men efter ett tag kommer den där mysiga känslan tillbaka och jag känner hur staken börjar att komma iform.
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Om jag har planerat att jag bara sak ha det sjönt och runka flera ggr en kväll så känner jag efter första att jag inte vill mer. Men om jag bara har tänkt runka en gång och ta det lugnt efteråt så kan jag köra en eller kanske till och med två ggr efter.
 
Toppen