Onani-tankar om mor och dotter

Storpo

Aktiv medlem
För knappa två månader sedan separerade jag och min sambo efter 15 års gemenskap. Går inte in här på anledningar men det blev så.
Har däremot utvecklat ljuvliga onanifantasier där hon (givetvis) deltar men även hennes vuxna dotter! I fantasierna hänger sig mor och dotter frenetiskt med varandra innan dom vänder intresset till mig.
Vet ju att det i grunden handlar om djup saknad men fantasierna är himmelska och ger mig ljuvliga sprut!!!

Är ni fler som delar denna typ av fantasier, att bygga upp historier med ex och deras anhöriga?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej inte mor och dotter tillsammans, men två systrar. Men ingen incest de hjälps åt så att jag får stånd, sedan ligger jag med oftast den äldre systern medan lillasyster onanerar. När storasyster kommit byter de plats lillasystern börjar rida vi kommer fort båda två tillsammans, de smeker inte varandra bara mig och sig själva.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Om jag efter en vild natt tillsammans med en yngre och en äldre kvinna.
Skulle få reda på att de var mor och dotter gör väl inte natten mindre skön?
Så länge man är myndig och samtycke finns ser jag inga problem.
Att alla inte tänder på det, är en helt annan fråga;)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Även om är myndig och samtyckte finns är det olagligt att mor och dotter har sex.
Som ifall syster och bror eller en far kan göra kvinnan gravid kan ju inte en mor göra men är ändå olagligt. Sedan har jag svårt att förstå hur man kan tända på sin mamma att hon kanske har ett aktivt sexliv får man stå ut med, men hålla händerna borta.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Även om är myndig och samtyckte finns är det olagligt att mor och dotter har sex.
Har svårt att tro att lagen reglerar vad två vuxna väljer att frivilligt göra med varandra, men jag är ingen jurist.
Har du någon källa som bekräftar ditt påstående?
Förövrigt är vår herres hage stor och vad man går igång på är högst individuellt.
 

Storpo

Aktiv medlem
Har svårt att tro att lagen reglerar vad två vuxna väljer att frivilligt göra med varandra, men jag är ingen jurist.
Har du någon källa som bekräftar ditt påstående?
Förövrigt är vår herres hage stor och vad man går igång på är högst individuellt.
Lagen säger att incest är olagligt, även om det sker mellan två vuxna personer.

Sedan är det ju som så att smaken är som baken: somliga tänder på incest (som jag), andra gör det inte. Inget konstigt med det…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har svårt att tro att lagen reglerar vad två vuxna väljer att frivilligt göra med varandra, men jag är ingen jurist.
Har du någon källa som bekräftar ditt påstående?
Förövrigt är vår herres hage stor och vad man går igång på är högst individuellt.
Det är väl allom bekant att incest inte är lagligt, så nån källa som bekräftar det behövs inte. Bara att googla på det antar jag...
Sedan kanske lagen kom till en gång i tiden om sex mellan far och dotter etc för att förhindra inavel? Bara min egen tanke att det kanske är så
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Sex mellan avkomlingar i rakt nedstigande led är förbjudet enligt lagen. Onanerar mor och dotter tillsammans ses väl det som en sexuella handling, men om det inte smeker varandra och båda samtycker så får väl ingen reda på det. Men det har med att mödrar onanerar med döttrar eller även någon son kan nog hända men är nog inte så vanligt. Sexuella handlingar mellan syskon är nog vanligare.
 
Ålder
43
Kön
Man
Från att jag började runka regelbundet i mellanstadiet så hade jag under skoltiden i princip två fantasier: den ena var om mina lärarinnor och den andra var om tjejerna i klassen, tillsammans med deras mammor. På den tiden hade man ju koll på allas föräldrar, så att ta sig detaljerade friheter i fantasin var inget problem...

Så ja, jag tycker att mamma/dotter ÄR hett i fantasin.
 

ChicoSouth

Aktiv medlem
Håller med, mamma dotter fantasi är riktigt hett. Har som tidigare nämnts i tråden sett mammor och döttrar topless på stranden när det var populärt och ibland genade fantasierna iväg..Hade även tidigare en ensamstående mamma med en dotter i 17 års åldern som granne som solade på innergården där jag bor och det var läckert att se dom
 
Last edited:

Calleha

Medlem
En väldigt återkommande fantasi..
Mitt ex mor hade jag gärna knullat.. hon har fortfarande en underbar röv trots sin ålder och hade alltid kläder som framhävde det. Hon hade något slammigt över sig som fick mig att tro att hon kunde knulla avsevärt hårdare än sin dotter.. Förutom att runka till hennes trosor så hade hon sin telefon ansluten till ”familjen-iPaden” som jag kollade på när de var tomt hus där hemma mellan varven… att se henne toppless där och utmanande spegelbilder runkar jag fortfarande till..
 
Toppen