onani

Y

ymmot -LÅST-

Gäst
jag gillar att runka och jag har länge trot att det inte kan va skönt me ngot i analen men jag har äntligen testat det och detär ju asskönt ju :) är det någon som har tips på något man kan ha där bak som man kan ha hemma? är matolja farligt som glidmedel?


skönt me onani
 

hotsexynails

Ny medlem
Kön
Man
Tjing!
Gillar också att ha grejor där bak. Har köpt glidmedel men det känns lite iriterat, brukar köra med saliv, är helt underbart, sen är det ju nära tillhands.





Onani är underbart
 
Y

ymmot -LÅST-

Gäst
Ok jo att ha något där bak är underbart. har fantiserat lite om att bli tagen av en tjej med strapon i analen hehe undrar hur det skulle va

skönt me onani
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Jag har blivit tagen i analen av min tjej. Var en deal när det gäller analsex, om jag skall få knulla henne där...så skall hon få göra det på mig också. Det var riktigt skönt, men då har jag ju tidigare lekt med det när jag runkat, så ultimatumet var inte något jag sa nej till ;)
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Ta ett kvastskaft, såga av det så du får 20 cm kvar. Putsa av avrundning i ena ändan så den blir slät och fin. Sedan tvålar du in häcken när du står i duschen, kör in skaftet i ändan. Toppen.
 
Y

ymmot -LÅST-

Gäst
har också funderat lite på det där me att bli knullad av en tjej i analen hehe det hoppas jag att ja me kan få uppleva

skönt me onani
 
Kön
Man
Det är nog vanligare än man tror med överenskommelser att " ska du få knulla min röv så ska jag penetrera din" bland par. Vi har gjort typ samma, fast han fick inte in sin kuk i mitt anus... Bara ollonet, så kan det vara när man har en grovkukad make. Det är på gott och ONT så att säga :p
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja , jag har också blitt tagen av min sambo i analen jag upplevde det som ganska skönt. Det har hänt en del gånger till efter den första gången, helt OK:p
Originally posted by ymmot

jag gillar att runka och jag har länge trot att det inte kan va skönt me ngot i analen men jag har äntligen testat det och detär ju asskönt ju :) är det någon som har tips på något man kan ha där bak som man kan ha hemma? är matolja farligt som glidmedel?


skönt me onani

Kåt runkare
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Men fick du penetrera hans anus då? ;)

Originally posted by Fröken Höger

Det är nog vanligare än man tror med överenskommelser att " ska du få knulla min röv så ska jag penetrera din" bland par. Vi har gjort typ samma, fast han fick inte in sin kuk i mitt anus... Bara ollonet, så kan det vara när man har en grovkukad make. Det är på gott och ONT så att säga :p
 

nightmare

Medlem
Kön
Man
vill leka me analen ikväll men va ska man änvända för skönt ? hmm
Är ju så skönt att bara ligga i sängen med en porrfilm på och smeka analen och köra in ett finger :D man kan ju hålla på länge :p sen kommer man kraftigt och sprutar massa härligt kladdig sperma på magen hehe

åå va det är skönt me onani
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Varför inte köra med nått som de flesta ofta har hemma ?

Tex, gurka, morot, något moppskaft/sopkvastskaft, flaska, grövre pennor, skruvmejselhandtag. Ja bara fantasin sätter gränser.

Personligen sätter jag gärna en kondom lr nått över de ja använder där bak. Dels för att inte "förstöra" objektet som används samt så man inte får nått mer skit, än den man redan har, i röven :D .... Har man inte kådisar så brukar två plastpåsar (fryspåsar), funka bra :D ....

Brukar använda vanlig salva också som "glidmedel".

Jag är inte homo på något vis, och de som inte vill testa detta pga känna sig homo och inte vill ha den känslan över sig, kan jag säga att efter ni gjort det en gång kommer det nästan garanterat hända fler gånger. För det är faktist SKÖNT :D
 

KåtSkåning

Ny medlem
Kön
Man
Bamse-Mannen, går det inte att använda något annat vanligt från badrummet? Som t.ex. shower-gel eller något sådant?

Nyfiken Påg
 

oscar08an

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by KåtSkåning

Bamse-Mannen, går det inte att använda något annat vanligt från badrummet? Som t.ex. shower-gel eller något sådant?

Nyfiken Påg

Om du menar som glidmedel så skaffa lite babyolja, som gör susen.
Vad gäller tingestar att använda så är flickvännens strap-on super. (D.v.s. när man är ensam och inte sitter på henne) Men det är väl endast fantasin som sätter stopp. Titta runt så komer ni hita massor med saker i hemmet.

O08
 

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar hålla på med sånt. Mest fingrarna i baken, men ibland ett ljus eller tjejens lilla dildo. Brukar inte använda något speciellt glidmedel. Saliv funkar bra... Brukar filma mig själv oxå. Upphetsande att som "visa" rumpan för kameran. När jag fingrar där och så...

Halloj!
 

nightmare

Medlem
Kön
Man
testade att använda ett ljus och det va ju riktigt härligt :p:p så det åker nog fram ett ikväll me heheh :cool:

åå va det är skönt me onani
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
Originally posted by shadow

Jag har blivit tagen i analen av min tjej. Var en deal när det gäller analsex, om jag skall få knulla henne där...så skall hon få göra det på mig också. Det var riktigt skönt, men då har jag ju tidigare lekt med det när jag runkat, så ultimatumet var inte något jag sa nej till ;)

haha undrar om hon blev förvånad när du sa ja!
 

alexpalex_04

Ny medlem
Kön
Man
är 14 hållar med om att det är stört skönt är bi brukar använda mammas minsta dildo å lite glid medel ta kontakt med mig om du vill ha sexuela upplevelser tillamans med mej i sthlm..

ung å kåt
 
Toppen