Onanidröm

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Min dröm är att komma hem till någon kvinna. I hallen tar jag av mig byxorna, onananerar medans hon sitter på knä framför mig. När jag närmar mig vänder hon sig om och jag får spruta på hennes rumpa. Sen går jag, utan ett ord vi ses aldrig mer...En dröm som troligen aldrig kommer att inträffa:(

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Min favo dröm är att jag följer med nån snygg tjej hem o har sex mä henne. Blir fastbunden i sängnen o kåtar upp mig riktigt länge innan hon släpper loss mig... O.S.V

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Dark BOMB

varför vill du bli "fastbunden"?

Varför runkar du? Varför tvättar du dig? Varför sover du? Varför äter du? Varför tycker du om att titta på tv eller sitta vid datorn? Varför varför varför. För att han tycker om det såklart, ska du börja fråga varför han tycker om det också så får du gå in på psykologi.

el gardo

Medlem
Kön
Man
.....men kanske dark bomb undrar om det finns något medd att bli fastbunden som är jätteupphetsande som dark bomb inte har upptäckt ;). Eller så är dark bomb en primitiv amatörpsykolog. Eller kanske vände taggarna mot det som verkar spännande och var mobbad i skolan och.......

Toppen