Ont i urinvägen

tzoom

Medlem
Kön
Man
Nu är det såhär att efter jag har dragit en runk och sprutat och sedan pissat ganska kort därefter så svider det ganska mycket i urinvägen. Men jag har ALDRIG ont annars. Är lite orolig för att det skulle kunna va någon sjukdom eller något, men som sagt jag har ju aldrig ont annars :(

Snälla har någon något vettigt svar, eller är det samma sak för någon annan. Berätta isåfall. :oops:
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
jag brukar få ont i roten på kuken när jag runkat mycket..fast det svider inte eller så..
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Låter mycket konstigt tzoom, i ditt ställe skulle jag nog besöka en läkare med besväret, kan vara en bakterie infektion i urinvägarna som kräver medicin.
Då jag runkar mycket blir bara mitt ollon lite ömt, men det har ju sina naturliga orsaker, hehe... och är friskt följande dag igen :)
 

Mandrogaran

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror inte du behöver vara orolig. Jag har fått förklaringen att det är ett förstadie till urinvägsinfektion, men det brukar gå över efter några timmar. Ett bra tips är att dricka mycket vatten och pissa så mycket det går så blir det fortare bättre.
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Men detta märkliga "fenomen" sker bara ibland. Nu igår när jag drog en runk o pissade straxx därefter så gjorde det inget ont, eller sved så att säga.
 
Toppen