Orgasm?

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är faktiskt itne alltid så lätt, vissa tjejer gör knappt ett ljud ifrån sig. min flickvän t.ex. får bara ett litet ryck sen är allt lugnt igen.

Masturbation for Salvation
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det vet du ju inte egentligen, det är ett av problemen. Med tanke på att ett stort antal tjejer någon gång fejkat en orgasm medans de flesta killar bestämt hävdar att ingen tjej någonsin fejkat med dem, ja, det säger ju en hel del om att det faktiskt går att fejka en orgasm.

Personligen fattar jag inte varför man ska fejka. Är det inte bara att säga att nej, det går inte för mig denna gången, men jag är nöjd och tyckte att det var väldigt skönt ändå? För det tycker i alla fall jag att det kan vara.

Jag har däremot på senare tid märkt att det skulle vara stört omöjligt för mig att fejka eftersom jag får den s.k. sexrodnaden när det går för mig, dvs, jag bli VÄLDIGT rödflammig främst på halsen och ner mot brösten. Så kan det va!
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Min tjej reagerar på samma sätt som du Rödluvan.
Det är mysigt att se kroppens reaktion efteråt när man ligger och myser... :)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Lite svårt att dölja vad man har sysslat med bara om man har bråttom iväg till ngot, typ om man har tagit en snabbis någonstans. Ser konstigt ut med polo nu när det börjar bli varmt, för det är inte så lite rödflammigt det blir!!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Rödluvan. kom på det med fejkorgasm när jag skrev mitt förra inlägg. Vilket är lite tråkigt. Man vill ju gärna inte pressa någon till att inte fejka, om hon känner att det är klart där trots att hon inte fått orgasm så tycker jag man ska säga det istället. Fast nu kom jag på att hon faktiskt gjort det en gång :). Kanske får hon så pass lugna orgasmer i alla fall.

Masturbation for Salvation
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det måste ju vara väldigt indvidiellt hur man reagerar när man får orgasm, jag tycker även att det varierar från gång till gång. Ibland kan jag vara helt tyst och nästan stilla när jag kommer (ibland kräver omständigheterna detta) och ibland kan jag inte vara tyst. Detta händer även när jag är ensam och onanerar.

Sen kan jag tycka att det är extremt jätteskönt (kunde inte komma på ett starkare uttryck) att ha sex även om det inte leder till att det går för mig. Fördelen med det är också att jag då får ypperliga uppslag till onani-fantasier, det blir som att uppleva det sköna sexer om och om igen!
 
Toppen