Orgasmera mera

Cissi

Medlem
Kön
Man
Att tala om att se någon annan onarera är ett hett ämne här tydligen och jag kan väl säga, som jag brukar skiva här, att jag onanerar varje dag på något sätt.

Att någon annan skulle se mig som jag inte kände eller som jag inte visste om såg på, det väljer jag ju själv men visst är det upphetsande att tänka sig någon stå och se hur man smeker sig själv och hur man låter en eventuell liten vibrerande dildo fara över klittan tills den exploderar, men jag tror nog ändå att det är fantasin som låter en hetsas inte verkligheten.
 

Clansman

Ny medlem
Kön
Man
Jag onanerar varje dag och det är skönt. Det är väl vad det går ut på att se hur en annan person onanerar det är ju upphetsande men också en fantasi man lever ut.:)
 

beslutsångest

Ny medlem
Kön
Man
cissi..om du har webcam å dator i ditt sovrum kan du ju lägga upp en onlinecam så kanske nån kommer in och kollar..fast då ska du ju ha på den så ofta som möjligt
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by beslutsångest

cissi..om du har webcam å dator i ditt sovrum kan du ju lägga upp en onlinecam så kanske nån kommer in och kollar..fast då ska du ju ha på den så ofta som möjligt


Hahaha.... "så kanske någon kommer in och kollar..."

bra försök , det kanske lyckas




Some play hard to get , I play hard to want
 

swemag

Ny medlem
Kön
Man
Det vore väl kul om någon på forumet kunde tipsa om en sådan onlinecam. Webadress tack. Och på nåt ställe som inte kostar en massa
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by swemag

Det vore väl kul om någon på forumet kunde tipsa om en sådan onlinecam. Webadress tack. Och på nåt ställe som inte kostar en massa


Det finns 2st som jag tycker är ganska bra..
www.jmeeting.com
och
www.webcamnow.com

Det enda som är synd är att på jmeeting så kan inte vi med Mac använda våran webkamera
men det går bra att titta på kamerer..




Some play hard to get , I play hard to want
 
Toppen