På bussen

mep

Ny medlem
Kön
Man
Mitt första inlägg här efter en lång tids läsande! Man blir alltid lika kåt av era underbara inlägg ;)

Satt igår längst bak i bussen, påväg hem. Vart helt plötsligt jobbigt kåt, och jag kunde inte vänta tills jag kom hem. Då det var en del folk på bussen hade jag ingen större lust att dra fram den och sätta igång ordentligt, utan jag började smeka mig utanpå jeansen. Det tog ett jävla tag men efter 35min kom jag, självklart precis när jag skulle gå av. Fick med darriga ben gå upp mot dörren samtidigt som sperman sprutade i byxan, det var otroligt uppkåtande att känna sprutet samtidigt som man såg in i ögonen på helt ovetandes människor. Det var helt otroligt skönt att få spruta efter att ha smekt enbart utanpå byxorna.

Någon som gjort samma sak, offentligt?

runka_kuken

Ny medlem
Kön
Man
Jag har runkat på bussen ett par gånger, när det inte varit så mycket folk på bussen och man har kunnat leka lite själv :) En gång har jag till och med sprutat, upp på t-shirten, och sen drog jag en långärmad över så det inte syntes. Blev lite jobbigt sen när jag mötte en kompis på väg hem... ;)

nitCe

Ny medlem
Kön
Man
ja har runkat på bussen några gånger..sitter längst bak..var så kåt en gång att ja tog av mig byxorna o runkade...sen la ja satsen på gardinen i fönstret...fantiserar oftast om de skulle komma någon helt främmande brdvid o börja suga av mig..

1986

Medlem
Kön
Man
Tanken har slagit mig flera gånger men jag har aldrig vågat. Oftast är det ganska mycket folk på bussen också, jag får väl börja åka andra tider.

Toppen