LoverS
Ny medlem
- Kön
- Man
När jag var 50 (idag 65) så låg jag på ett litet nakenbad i Skåne. Det närmade sig kväll och det var jag en annan man och ett par i 30-35 års åldern dem enda som var kvar. Men jag tänkte att jag skulle vänta ut paret för att se om det skulle bli kanske en uppvisning eller något annat sexigt. Paret började bli lite mer intima, jag såg att han sög på hennes bröstvårtor och smekte hennes fitta. Man hörde att hon njöt av behandlingen där hon låg på rygg med särade lår. Efter en stund reste hon sig upp så man såg hennes sexiga kropp och spanade in oss män som vid det här laget låg och runkade våra kukar. Hon vinkade till sig oss och pekade på den andre mannen och sa att jag vill suga dig och jag vill ha den sats i munnen. Sen tittade hon på mig och sa att jag vill att du knullar mig och sprutar i min fitta. Hon la sig på rygg, särade sina lår och den andre mannen satte sig på knä vid hennes huvud. Jag kröp upp mellan hennes lår där hennes fitta var helt öppen och alldeles våt av fittsaft. Jag drog kuken längs fittan så ollonet blev blankt av hennes safter. Hon stönade lätt och sög in den andres kuk i munnen samtidigt pressade jag in kuken i värmen. Hennes man låg sidan om och runkade sin kuk. Hon sög intensivt på kuken hon hade i munnen och det dröjde inte länge innan han sa att jag kommer snart. Hon ökade då sugandet ännu med och han fyllde hennes mun med sperma. Hon svalde det mesta med en del rann ut och ner på hennes hals. Hon sa till mig att jag och skulle fylla hennes fitta också samtidigt som hon gav mig en kyss med smak av sperma. Jag kunde inte hålla mig utan juckade på för fyllt och sprutade min sats långt upp i hennes fitta. Hela grejen var så jävla skön och sexig. Jag drog ut min kuk och satsen rann sakta ur henne. Hon tackade oss och hennes man körde genast in kuken i henne och dom förenades i en het kyss. Han knullade henne och vi två drog oss lite tillbaka. Mannen fyllde henne ganska snabbt med en ny sats sperma och vi sa hej och skildes.