Penis förstoring?

toadi

Ny medlem
Kön
Man
Jag har funderat till och från på en penis förstoring, ty ja har en ganska liten penis.
Och jag skulle vilja veta lite mer om det, så ja tänkte ställa lite frågor ja skulle blir väldigt tacksam för svar på :)

1. Vad gör dom igentligen på en penis förstoring?
2. Funkar den som vanligt efteråt? (stånd, urinera etc)
3. Pris uppfattning, hur mycket ligger en penis förstoring på i pris?
4. Kan vem som helst få en förstoring på sin penis?
Eller måste du ha en andledning av nått slag?

Tack på förhand.

/Toadi
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag har funderat till och från på en penis förstoring, ty ja har en ganska liten penis.
Och jag skulle vilja veta lite mer om det, så ja tänkte ställa lite frågor ja skulle blir väldigt tacksam för svar på :)

1. Vad gör dom igentligen på en penis förstoring?
2. Funkar den som vanligt efteråt? (stånd, urinera etc)
3. Pris uppfattning, hur mycket ligger en penis förstoring på i pris?
4. Kan vem som helst få en förstoring på sin penis?
Eller måste du ha en andledning av nått slag?

Tack på förhand.

/Toadi

Det finns två huvudtekniker för kirurgisk penisförstoring. Båda ger full funktion efter operation.

Den ena ger en tjockare, men något mjukare penis. Den görs genom att man tar fett från buken och injicerar i penis för att öka omkretsen.

Den andra ger en längre penis. Den görs genom att man lossar de övre fästligamenten och därmed frigör penis från blygden något tidigare än "naturen".

Fettinjektioner kostar omkring 20.000 kronor mer efterkontroll om inga komplikationer uppstår.

En kirurgisk förstoring kostar mellan 40.000 och 60.000 eftersom den kräver annan anestesi och eftervård.

Vem som helst som är fullt frisk och myndig kan köpa tjänster inom estetisk kirurgi.

/Charles
 
Toppen