Penisring

nightmare

Medlem
Kön
Man
Har sett att en del har en gummiring längst in vid penisroten. Är det skönt? har för mig jag hört att det itne är bra att ha något där för man kan strypa blodtillförsln till kuken??
tacksam för svar för det skulle va kul att testa har ingen sån men någon gummisnodd borde ju funka ;)

åå va det är skönt me onani

Kön
Man
Nightmare,

För länge sen testade jag med gummisnodd och tyckte mest det var en pina.

Mitt bästa runktips är att försöka hålla ut så länge du kan innan utlösning. Alltså att runka länge och gärna med något glidmedel.

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Kukring kan vara mycket skönt. har en i läder och även i metalln som träs på vid slakt tillstånd Ibland går jag med kukringen på mig hela dagen utan problem. Mycket upphetsande gå på stan med den.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Casso!
Har också en liknande kukring som dig och jag håller med dig att kukring är skönt att använda. Brukar den ofta när jag har långa runk, men jag har alldrig provat med att ha den när jag går på stan. Det får jag testa någon gång:p:p
Originally posted by Cazzo

Kukring kan vara mycket skönt. har en i läder och även i metalln som träs på vid slakt tillstånd Ibland går jag med kukringen på mig hela dagen utan problem. Mycket upphetsande gå på stan med den.

Kåt runkare

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
har en jag med..
den gör så att styvnaden blir stenhård..och svullnar upp rejält..spec ollat blir son en bamse..men min KK gillar den inte..*inte naturlig* säger hon..men va fasen..

Intreserad av rätt så mye..

heimat

Medlem
Kön
Man
Kör en jag med ibland o tycker den funkar rätt bra. Skulle dock vilja ha en som sitter hårdare kanske en man kan reglera. Tips?

nisse71

Ny medlem
Kön
Man
Brukar använda en hårsnodd eller liknande, ibland bara runt kuken, ibland runt pungen också. Tycker det är skönt att känna det extra trycket man får, stenhård med svällda ådror. Man får dock passa sig så att det inte blir för hårt och kuken blir kall och blå.

facts

Ny medlem
Kön
Man
jag brukar också använda kukring och har en i läder som kan ställas
in i olika storlek.har försökt att få tag i en passande ring i metall
men det finns inga tillräckligt stora den största jag hittat är 5,5cm
i diameter o den går ej att få på det blir alldeles för trångt.någon
som kan tipsa om var man kan få tag på större metallringar.

Robinx

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Gammal tråd men kukar är ju lika ändåo_O funderar på en penisring eller liknade som håller huden på kuken spänd mot kroppen. Har stenhårt stånd så ngt mjukare är nog bra.
Någon som har erfarenheter eller tips att förmedla?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Gammal tråd men kukar är ju lika ändåo_O funderar på en penisring eller liknade som håller huden på kuken spänd mot kroppen. Har stenhårt stånd så ngt mjukare är nog bra.
Någon som har erfarenheter eller tips att förmedla?
Men om du redan har stenhårt stånd, vad ska du med kukring till då? Jag har min för att få kuken att bli lite hårdare. Problemet med ring är när jag får utlösning, då stryper ringen så det blir inget sprut, som regel. Det pumpar bara ut sperman. Tar jag sedan av ringen kan det rinna ut lite till....

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Här 2 olika. En bredare och en smalare som jag använder ibland. Men mina är inte så hårda att dom stryper, dom sitter hårt men man kan fortfarande komma och låta det flöda. Tycker att det funkar fint

Robinx

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Men om du redan har stenhårt stånd, vad ska du med kukring till då? Jag har min för att få kuken att bli lite hårdare. Problemet med ring är när jag får utlösning, då stryper ringen så det blir inget sprut, som regel. Det pumpar bara ut sperman. Tar jag sedan av ringen kan det rinna ut lite till....
Gillar känslan när huden på kuken spänns mot kroppen..

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har en sådan längst in mot kukroten, kuken blir skönt grov och hård, samt att ollonet blir större. Svårt att sedan leka med lösfittor eftersom ollonet blir riktigt stort och plasten skaver

https://www.joyland.se/produkt/Bathmate-Power-Rings-Barbarian-svart

s
kall lägga ut en bild där jag har den på och ollonet blir riktigt stort på min eromesida…. Skall även lägga upp lite andra fina brudar under dagen

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar använda en hårsnodd eller liknande, ibland bara runt kuken, ibland runt pungen också. Tycker det är skönt att känna det extra trycket man får, stenhård med svällda ådror. Man får dock passa sig så att det inte blir för hårt och kuken blir kall och blå.

Hehehe…”kall och blå” och ramlar av?

Toppen