Är en avsugning skönare om tjejen har piercad tunga?
Glimmer Välbekant medlem Ålder 52 Kön Man 19 september 2007 #1 Är en avsugning skönare om tjejen har piercad tunga?
Arctor Medlem Kön Man 19 september 2007 #2 Det är en lite mysig detalj på sin höjd, inget mer. En skön avsugning har många fler viktiga ingredienser.
Det är en lite mysig detalj på sin höjd, inget mer. En skön avsugning har många fler viktiga ingredienser.
S Stockholmarn Medlem Ålder 36 Kön Man 19 september 2007 #3 Den känns och gör hon rätt så känns det ännu skönare men det är som Actor säger, finns fler ingridienser, piercing är bara ett plus..
Den känns och gör hon rätt så känns det ännu skönare men det är som Actor säger, finns fler ingridienser, piercing är bara ett plus..
G Guest Gäst 19 september 2007 #4 Nej tycker jag nog inte. Den jag har erfarenhet med sög dessutom med mycket tunga. Då hade hon en pärla som tungsmycke men tycker inte det kändes. Däremot när hon hade staven som smycke var det najs. Det va underbara hångel. Faktiskt mysigt värre
Nej tycker jag nog inte. Den jag har erfarenhet med sög dessutom med mycket tunga. Då hade hon en pärla som tungsmycke men tycker inte det kändes. Däremot när hon hade staven som smycke var det najs. Det va underbara hångel. Faktiskt mysigt värre
G Guest Gäst 20 september 2007 #5 Hur bra avsugningen är sitter i tjejens huvud. Om hon är närvarande och lever ut betyder mycket mer än en lite teknikalitet i tungan.
Hur bra avsugningen är sitter i tjejens huvud. Om hon är närvarande och lever ut betyder mycket mer än en lite teknikalitet i tungan.