Pinsam diskussion om sperma på golvet

P

piercadkuk666

Gäst
Tveklöst en av de pinsammaste saker jag har varit med om var då jag var i 13års åldern.

Hade som morgonrutin för att få ner morgonståndet att gå in i badrummet och klä av mig naken och lägga mig på min vänstra sida på golvet och runka och spruta på golvet rakt framför mig. Efteråt duscha och fixa allt annat och sen åka till skolan.

En dag då jag kom hem ville mamma prata med mig om en sak. Det visade sig att jag hade glömt att torka upp sperman från golvet så hon hade fått en mindre trevlig överraskning då hon steg in i badrummet och med foten rakt i min sats… hon försökte sen förklara att det är okej att ta hand om sina behov men att städa upp efter sig. Satan vad generad jag var hahah. Mer av att hon var tvungen att prata med mig om det istället för att bara aldrig nämna det än själva grejen! sista gången jag glömde att torka upp om jag kom på golvet haha!
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror inte jag lade på golvet , men tyckte de var pinsamt Nör man gick till skolan o för kom på att man glömt papperstussar på golvet bredvid säng eller kallingar man kommit innan man somnade , När jag kom hem låg kallingar i tvött o tussar i papperskorgen. Upplockat av morsan då hon bäddade sängen när man gått till skola. . Fast alla morsor vet väll vad kåta tonårssöner gör. Ingen sade nått infalla fall
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag 14år och hade special lektioner i svenska. Min kvinnliga lärare hade gett mig uppgifter att göra. Hon satt och skrev. Var kåt på henne så tog fram kuken under bordet och runkade. Tog inte lång stund innan jag sprutade på golvet. Och det hördes tydligt i det lilla rummet vi var i, och hon tittade på mig medan jag fortfarande runkade min kuk som sprutade. Flera sprut över golvet hördes med jag stönade till.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Som tjej så har man väl också misslyckats nån gång när man springer på toa efter att killen kommit i en.
En hand på fittan men så ska man ofta öppna en dörr och när man bodde hemma och det fanns folk i huset så kanske man ville ha med sig nåt att skyla sig med, då brukade det droppa ut lite. Minns vid ett tillfälle när jag kom ut från toan igen så stod mamma där med golvmoppen och torkade. Får höra det lite då ock då. :LOL:
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Som tjej så har man väl också misslyckats nån gång när man springer på toa efter att killen kommit i en.
En hand på fittan men så ska man ofta öppna en dörr och när man bodde hemma och det fanns folk i huset så kanske man ville ha med sig nåt att skyla sig med, då brukade det droppa ut lite. Minns vid ett tillfälle när jag kom ut från toan igen så stod mamma där med golvmoppen och torkade. Får höra det lite då ock då. :LOL:
Haha! Åh nej! Mitt ex brukade alltid bara lägga sig med benen i vädret, så fick jag hämta en handduk åt henne. Hon tyckte inte det var mer än rätt när det ju var jag som ställde till med kladdet... =D
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Som tjej så har man väl också misslyckats nån gång när man springer på toa efter att killen kommit i en.
En hand på fittan men så ska man ofta öppna en dörr och när man bodde hemma och det fanns folk i huset så kanske man ville ha med sig nåt att skyla sig med, då brukade det droppa ut lite. Minns vid ett tillfälle när jag kom ut från toan igen så stod mamma där med golvmoppen och torkade. Får höra det lite då ock då. :LOL:
Haha......du bjöd på morgonens skratt!!!
 
F

Felicia

Gäst
Fick ett stort sprut av en kille en gång efter en avsugning på Kalmar stadsfest och fick sitta där och tvätta av mig och försöka få ut allt ur mitt hår, såg väldigt fin ut efter med spretigt hår och utsmetat smink tills jag kunde fixa mig på en toalett :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Som tjej så har man väl också misslyckats nån gång när man springer på toa efter att killen kommit i en.
En hand på fittan men så ska man ofta öppna en dörr och när man bodde hemma och det fanns folk i huset så kanske man ville ha med sig nåt att skyla sig med, då brukade det droppa ut lite. Minns vid ett tillfälle när jag kom ut från toan igen så stod mamma där med golvmoppen och torkade. Får höra det lite då ock då. :LOL:
Frugan ska alltid ha tillgång till en pappersnäsduk. Hon gillar inte när det kladdar…
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Fick ett stort sprut av en kille en gång efter en avsugning på Kalmar stadsfest och fick sitta där och tvätta av mig och försöka få ut allt ur mitt hår, såg väldigt fin ut efter med spretigt hår och utsmetat smink tills jag kunde fixa mig på en toalett :)

Sperma i håret är ingen höjdare, blir som svinto om det får torka haha
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är ju en klassiker ur "Den där Mary" - som inte hade varit pk på film idag.....

Ja just det! Men det är inge roligt, jag har verkligen inget emot att bli sprutad i ansiktet (eller vart ni killar nu vill spruta), men jag vill helst inte ha det i håret för det går verkligen inte tvätta ur. Såg en intervju med Mia Malkova och hon sa att när hon fått det i håret efter scener så bryr hon sig inte om att försöka tvätta ur ens, istället får det torka och hon som kammar ut det. Med det sagt sa hon att hon nog går med sperma i håret nästan jämt. haha
 
Toppen