Pinsamt på bussen

Ryokei

Ny medlem
Kön
Man
Skulle gå på bussen hem idag efter en dags Apu på en folkrik restaurang, och jag va då väldigt trött och gick o hade mina tankar på allt annat. När jag står där vid bussen ser jag en tjej som har en så fin o vältränad rumpa, o då flyger tankarna iväg till vad man kunde hitta på med den och jag står där o drömmer och till slut kommer bussen. Och folk börjar gå på bussen och tjejen med den fina rumpan går framför mig och står några trappsteg högre än mig så jag hade ansiktet nästan i lagom höjd med rumpan, och när jag ska ta nästa steg så känner jag att jag inte tar steget tillräckligt högt o snubblar framåt och råkar dels sätta handen på hennes rumpa och så får jag hela ansiktet rakt på en av skinkorna och den andra handen har jag i ett handtag. Snabbt som tusan flyger jag upp igen och blir lika röd som brandbilen och jag säger förlåt, som svar får jag: Det gör inget säger hon med ett litet leende o jag kan inte låta bli o le tillbaka. Satte mig sen i bussen och satt o tänkte på den fina rumpan jag hade fått känna på. Det va både pinsamt men jag kan ändå inte klaga eftersom jag hade "turen" o få känna på den rumpan jag hade stått o drömt om.:D
 
A

Angel_* [låst_ej_18_IP-adress_registrerad]

Gäst
Hehe.. Det var ju tur att hon inte blev arg på dig.. ;) Vad tänker du om du träffar henne igen på samma busshållplats? ;)
Kram..
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Ha, pinigt värre. Jag skulle nog inte vilja träffa henne igen. Bara om det verkligen inte gjorde något att jag tog på henne om det skulle vara jag..
 

ps2sallad

Ny medlem
Kön
Man
Ha, pinigt värre. Jag skulle nog inte vilja träffa henne igen. Bara om det verkligen inte gjorde något att jag tog på henne om det skulle vara jag..
jag tycker att du skulle suttit dig breve henne på bussen och "snackat" lite ;) så hade du säkert kommit längre med henne :D
 
Toppen