pinsamt..?

oerfarna Robin

Ny medlem
Kön
Man
hej! Jag är ny på sidan så, show mercy!:p

berättar lite varför jag skriver detta...
Jag är en Oerfaren kille på 16 år som precis inskaffat tjej!;)
Som sagt.. jag är lite rädd för att göra bort mig och så, hon skulle säkert förstå men för att slippa skämmas om kompisarna får reda på det. :p Jag vet vart jag hittar klitoris.. Jag skulle helt enkelt kunna slicka henne utan problem, Men när jag fingerpullade henne första gången så skulle jag alltså in i hålet!:p Men när jag väl var inne så drog hon ut mig snabbt och skakade på huvudet och lät mig istället smeka hennes klitoris.. Var detta p g a att hon hellre ville det eller att jag av nån anledning var i fel hål?:D haha kan låta dumt men jag vet inte?:p

tack på förhand! //Robin!
 

barbie

Ny medlem
Kön
Man
De flesta tjejer onanerar inte med fingrarna i slidan, vad jag vet, de smeker sig bara. Vi har inte så mycket känsel där, så din tjej kanske inte tyckte att det var så trevligt att ha dina något så litet som dina fingrar där.
 

ThatsLife

Medlem
Kön
Man
Har också vart med om liknande.. Det är nog en "fördom" vi killar har i tidig ålder, att när tjejer onanerar stoppar dom enbart in fingrar osv. Därför tror vi att vi ska göra så.. Men man får ju lära sig med åren att det inte riktigt e så..
 

Corm

Medlem
Kön
Man
Förutom det som är sagt, hon kanske är oskuld och inte vill att du ska hitta hennes mödomshinna : p. Eller så är det helt enkelt bara inte skönt så utan vill hellre att du fortsätter bearbeta klitoris... hon kanske var nära att komma och så plötsligt avbryter du med att stoppa in fingrarna istället? :]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Glöm inte att hela tjejen e en erogen zon!!!

Men ta det lugn med hennes mus, smek fjäderlätt runt Hela hennes kön
så det blir blött å svullet, gör henne vild å pilsk.




Smisk! känslan som sitter i
 
Kön
Kvinna
Tror att det helt enkelt är så lätt förklarat att hon vill visa dig vad som fungerar bäst på henne när du smeker henne. Lite intressant dock, många killar klagar på att vi tjejer är dåliga på att visa vad vi egentligen vill ha där nere. Sedan när någon visar som denna gång. Då är ni killar konfunderade av att tjejen just GÖR det, visar vad hon tycker är skönt. Hur skall ni ha det egentligen?? :p
 

oerfarna Robin

Ny medlem
Kön
Man
hehe tack för alla fina svar!:)
lite delade åsikter, egentligen var detta ganska påhittat... kanske lite dumt men jag ville se om forumet var fullt av personer som svarar seriöst på även dumma frågor (som ni verkligen gjorde):) Eller om det var massa finniga tonåringar som låtsas veta nånting ;)
Tack!:) jag återkommer med fler frågor!:)
 

Bloody Mary

Ny medlem
Kön
Man
och vart vill du med din oseriositet i längden? Tro gott om människor till motsatsen är bevisad och om du inte tror på något som någon säger, låtsas som du aldrig läst det.......
 

Slappast.

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar variera när jag använder fingrarna på min tjej.. brukar smeka samtidigt som jag har ett finger i hennes slida! Eller så slickar jag henne istället för smeka.. Tycker man kommer åt lättare och man är lite "rappare" i tungan!;)
 
Toppen