Porrbio i Göteborg 2016

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Det händer att jag besöker videoshopen här i Göteborg för att gå runt och bli upphettsad av andra kåta män och par (tyvärr för sällan ) . Då jag är gift är det naturligtvis ,som några andra av er också skriver, en viss risk att gå in i lokalen men väl inne släpper det.
Jag nöjer mig med att runka och ev runka någon annan men pga smittorädsla mm går jag inte längre än så. Har blivit avsugen av några kvinnor vilket var underbart att bli i åsynen av andra som tittade på.
Dubbla känslor att gå på porrbio men det positiva överväger.


Hoppas man vågar sig dit någon gång. Skulle vart kul om vi kunde bestämma något ihop, att gå dit samtidigt någon gång. Ett gäng härifrån.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Det händer att jag besöker videoshopen här i Göteborg för att gå runt och bli upphettsad av andra kåta män och par (tyvärr för sällan ) . Då jag är gift är det naturligtvis ,som några andra av er också skriver, en viss risk att gå in i lokalen men väl inne släpper det.
Jag nöjer mig med att runka och ev runka någon annan men pga smittorädsla mm går jag inte längre än så. Har blivit avsugen av några kvinnor vilket var underbart att bli i åsynen av andra som tittade på.
Dubbla känslor att gå på porrbio men det positiva överväger.
När är det kvinnor inne på Videoshopen/Vuxenkul? Jag har inte råkat på det, men det vore upphetsande även om de bara tittade på....!
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Det händer att jag besöker videoshopen här i Göteborg [...]
Jag nöjer mig med att runka och ev runka någon annan men pga smittorädsla mm går jag inte längre än så. Har blivit avsugen av några kvinnor vilket var underbart att bli i åsynen av andra som tittade på.
Dubbla känslor att gå på porrbio men det positiva överväger.

"Smittorädsla"? Jag har haft, främst oralsex, med ca 250 snubbar under loppet av 15 års besök till US Video (en videoklubb i Sthlm) och aldrig ens fått klamydia så jag skulle säga att detta är försiktigt i överkant. Dessutom begränsas inte smittspridning av kön; även kvinnor kan ha veneriska åkommor. Beträffande HIV så är det känt sedan länge att den som löper den enskilt största risken är den som har upprepade oskyddade anala samlag som passiv med en HIV-positiv aktiv partner.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..Vuxenkul rånat av knivdesperado - coronaviruset sprider sig tydligen mer och mer - jag slaknar så snart är "den" onbefintlig . . . :(
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
..Vuxenkul rånat av knivdesperado - coronaviruset sprider sig tydligen mer och mer - jag slaknar så snart är "den" onbefintlig . . . :(

Förstår inte inlägget: menar du att du blev rånad (och i så fall vad har corona med detta att göra) eller att virushotet är att likna vid en "knivdesperado"? Eller avses rentav en kombo av två djävligheter?
 

Sten Jonsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Förstår inte inlägget: menar du att du blev rånad (och i så fall vad har corona med detta att göra) eller att virushotet är att likna vid en "knivdesperado"? Eller avses rentav en kombo av två djävligheter?

haha nej , läste om knivdesperado i tidigare inlägg, vore inte kul att sitta o runka i lugn o ro under ett rån
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Butiken blev rånad förra veckan men jag var inte där!! Ingen kom till skada dock vad jag har hört. Har fått infon från vuxen.kuls chef... Hade dock tänkt besökt butiken den kvällen . . .

Ville bara poängtera att tiden är numer så ur led att jag tappar sexlusten - inte minst med detta jävla corona-virus . . . måste tydligen hamstra toapapper också . . . brrrhmmm . . .
 

Sten Jonsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Butiken blev rånad förra veckan men jag var inte där!! Ingen kom till skada dock vad jag har hört. Har fått infon från vuxen.kuls chef... Hade dock tänkt besökt butiken den kvällen . . .

Ville bara poängtera att tiden är numer så ur led att jag tappar sexlusten - inte minst med detta jävla corona-virus . . . måste tydligen hamstra toapapper också . . . brrrhmmm . . .

Lite synd med all skit nu, hade varit gött med en grupprunk på vuxenkul
 

Runken-Runksson

Ny medlem
Kön
Man
Någon som har lite insideinformation om vuxenkuls nya porrbio de skall bygga vid Stig Center?
Kanske finns det chans för oss att påverka planlösningen?
Jag tycker att ståbåsen ni ser på bilden här är det sexigaste glory holet på vuxenkul vad tycker ni?

När ni säger att de porrbios som finns nu inte är porrbios.
Hur menar ni då? Förklara gärna för oss som är lite yngre och inte upplevde the golden days som ni pratar om. Är felet att det inte är lönsamt att bygga större lokaler som det kanske fanns förr? Eller är det så att de som äger porrbiosarna helt enkelt bygger dom fel? Är det så att den typ av anrättning de bygger är mer efterfrågat än en mer biolik porrbio? Kan vi inte få igång en riktigt diskussion? Måste en porrbio ligga centralt? Jag tänker på de skyhöga lokalhyrorna. Jag tror inte att det är möjligt att driva en porrbio på låt säga 1000 m2 mitt i centrala GBG. Vad skulle då entrén ligga på? Och hitta en hyresvärd i centrals stan som vill hyra ut? Men å andra sidan ser jag att deras qxklubb har över 2000 medlemmar, det måste väll ändå finnas en djävla massa "kontakter" i den gruppen som kan hjälpa till med en fastighet?

Kanske till och med vara med att finansiera en fastighet?
Självklart med lånerevers och ränta. Crow funda en porrbio? Ja varför inte. Om vi samlar ihop låt säga 10 stycken seriösa män härifrån så kanske vi kan snacka ihop oss med ägaren av Vuxenkul och se till att allas drömmar slår in?
Tillsammans är vi starka. Vad säger ni?

Porrbioälskaren
 

Runken-Runksson

Ny medlem
Kön
Man
Butiken blev rånad förra veckan men jag var inte där!! Ingen kom till skada dock vad jag har hört. Har fått infon från vuxen.kuls chef... Hade dock tänkt besökt butiken den kvällen . . .

Ville bara poängtera att tiden är numer så ur led att jag tappar sexlusten - inte minst med detta jävla corona-virus . . . måste tydligen hamstra toapapper också . . . brrrhmmm . . .
Tack och lov så grep dom honom. Han sitter nu inne på tvångsvård
 

Sailorboi

Ny medlem
Kön
Man
Alltså, fan varför kommer nervositeten så påtagligt? Var utanför vuxenkul, backaplan idag.. Hade ju gärna gått in, alltså! Men jag har aldrig vart inne tidigare på nåt sånt ställe och egentligen rätt oerfaren i det mesta slags sexualitet... Är det därför?
Kan man få pepp på hur jag ska komma över nervositeten, tror nog att hade jag vågat kliva över tröskeln hade nervositeten övergått i positiv sådan.
Har ju en gång vågat mig in på thaimassagesalonger, då var det också lite nervigt första gången, men kan ju inte ångra de behandlingar jag fått sen dess..
Men visst, har ju fantasin kvar i alla fall.. Då hade jag ändå tänkt att jag skulle gå in och titta på lite sexhjälpmedel, typ kukringar och sånt, det hade kanske varit enklare... men hade ju varit fint att gå in på porrbion och få plocka fram apparaten lite offentligt, och känna hur man hårdnar och blir stor och kunna stå och runka kuken helt öppet!
Men men, kanske nästa gång... Eller vad säger ni?
Kände att jag var tvungen att skriva av mig frustrationen efter misslyckat besök, jag kanske inte är ensam om det heller?
Ha det så bra alla och onanera på!
 
Toppen