Har noll koll på porrhingstar men 1952 låter liksom för tidigt för vem som helstLegendariske porrhingsten HERSCHEL SAVAGE (1952-2023) har kilat vidare.
Antar att han har född 1952. Är inte Peter North det också?Har noll koll på porrhingstar men 1952 låter liksom för tidigt för vem som helst
Jag utgår ifrån att han var född 1952 eftersom Alex skrev så!Antar att han har född 1952. Är inte Peter North det också?
Han borde kanske ha härmat Mick Jagger dåTjaaa, han hade hjärtproblem - kanske tog han ut sig under sin karriär , han dök upp i var & varannan porrfilm när det begav sig. Påminde om Stallone i sin speltstil . . .
Peter North är något yngre, född 1957 . . .
Oj pj oj då finns det ju en massa olika sanningar att ta hänsyn tillHerschel var buddhist . . .
Jag känner mig lite lost här!Jo, han var en ganska så komplicerad person . . .
. . . nu nåddes jag av beskedet att en annan av 80-talets stora på porrhimlen fallit ifrån - ANNA VENTURA (1960-2023), hon somnade in i augusti . . . R I P . . .
Har du tips på lärare. . . aldrig för sent att sätta sig i skolbänken! Studera, studera, studera!
https://www.bing.com/videos/rivervi...931D0B89D63BFAA39D97931D0B89D63BFAA&FORM=VIRE. . . hmmm ... jag tror nog det . . .