Prinsessan Natalie Del 3

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Del 03

Det var så skönt i vattnet. Natalie ville inget hellre än att kasta av sig klänningen nu. Christoffer var ju naken, varför kunde inte hon också var det då?

Jag måste nog ta av mig klänningen, sa hon blygt med kinderna rosenfärgade av rodnad. Hon reste sig ur vattnet och började kränga av sig den våta och trasiga klänningen. Det gick inte så bra. Christoffer såg att hon hade problem och hjälpte henne av med den. De stod nu alldeles nära varandra. Två nakna kroppar i solskenet.

Med sin blick fängslad av Natalies skönhet sträckte sig Christoffer fram och tog henne i sin famn. Luften darrade av spänning och de var nu bara centimetrar ifrån varandra. Tystnaden hjälpte dem ännu närmare och plötsligt möttes deras läppar i en försiktig kyss. Världen försvann under deras fötter. Ja allt utom deras två kroppar och solskenet försvann. Det fanns bara de två nu. De hade funnit varandra.

Natalie hade aldrig känt så här tidigare. Så här helt utlämnad och i händerna på en man. Det var en känsla som hon nu visste att hon saknat. En känsla som hon inte ville vara utan en enda sekund till i sitt liv. Humlan i hennes mage måste ha flugit ut och berättat för hela världen hur lycklig hon kände sig, för allt runt omkring henne tycktes gratulera och lyckönska. Fåglarna sjöng på sitt allra vackraste sätt och solen sken lite extra på henne. Hon njöt verkligen av situationen.

På starka armar bars Natalie upp ur vattnet av Christoffer. Han gick bort mot en lite gräsplätt, inte långt från busken där hon smygtittat på honom när han badade. Gång på gång kände Natalie hur pelaren rörde vid henne. Ibland mot ryggen och ibland mot hennes rumpa. En gång hade den lirkat sig in mellan hennes ben. Det hade pirrat till så kraftigt att hon nästan hoppade ur Christoffers armar. Det var nu riktigt varmt mellan hennes ben, och Natalie kände hur fuktigt och halkigt det hade blivit. Precis som när hon själv brukade smeka sig. Men nu hade hon hjälp med att smeka sig. Och kanske mer.

Christoffer lade ner henne i gräset och tittade på hennes underbara kropp. Hans pelare pekade rakt ut och toppen glänste av dropparna. Flickan slöt ögongen och han sänkte sig ner över henne och började kyssa hennes läppar. Hon besvarade kyssen och deras tungor lekte snart med varandra. Ibland i hennes mun och ibland i hans. Små stön undslapp hennes läppar ibland och han kände hur hon rörde sig rytmiskt under honom. Ibland smekte hon hans pelare med sin lena mjuka mage. Det kändes så skönt.

Sakta letade han sig nerför hennes kropp, kysste varje millimeter av den. Hennes bröst var två underbara skapelser. Han kunde inte få nog av dem. Med tunga och mun sög och nafsade han i dem. Natalies vårtor styvnade i hans mun. Det fick honom bara ännu hetare. Han tittade upp mot hennes ansikte och mötte hennes dimmiga blick.

Du gör mig alldeles darrig, sa hon. Dina läppar får min kropp att vibrera av lust. Känn på mig smek mig, jag är din Christoffer.

Med de orden och hennes leende på näthinnan fortsatte Christoffer sin vandring ner över Natalies kropp. Han kände att hon vred sig under honom, och hennes kärleksmussla smekte sig mot hans kropp och spred sin fuktighet till honom.

Om man stod och iakttog de två älskande kunde man se att det fanns en glöd i varje rörelse. En åtrå i varje andetag. Flickan som ligger där och tar emot mannens smekningar och kyssar. Och mannen som endast har ett i sitt sinne. Att skänka denna unga kvinna sådan njutning som hon endast trodde fanns i sagans värld. Det skimrade något sällsamt över dem där de låg vid stranden av den lilla skogssjön.

Natalie lät sin kropp översköljas av Christoffers smekningar och hans tungas spel över huden. Aldrig hade någon ägnat henne så mycket tid och aldrig hade hon uppskattat det så mycket. Humlan i hennes mage, ja den var sedan länge förvandlad till en stor fågel som flaxade runt i hennes kropp. Överallt där Christoffer smekte kändes det som om en varm vind smekte huden. Hon ville inte att han skulle sluta, inte nu inte någonsin.

Med tunga andetag viskade hon.
Du gör den vackraste jag någonsin mött. Du får mig att vilja göra saker som jag inte trodde var möjliga. Åh Christoffer smek mig, kyss mig gör mig galen av åtrå.

Christoffer var inte sen att följa denna uppmaning av nymfen under honom. Tungan cirklade sig ner över magen. Denna underbara skapelse, han kunde inte få nog av den. Varje millimeter skulle han undersöka, varje liten por i hennes hud skulle han smeka. Han tittade upp och såg hur Natalie andades tungt, brösten hävde sig mot den blå himlen som två små kullar. Med båda händerna tog han tag i dem och kramade dem, först mjukt och skönt, men då han märkte att hon andades tyngre ju hårdare han smekte dem, började han krama dem lite hårdare. Pressade dem mot varandra. En tanke sköt upp i hans huvud. Tänk att få lägga min pelare mellan dessa två kullar och låta dem smeka mig. Det ryckte till i hela hans kropp.

Natalies ben hade slingrat sig runt Christoffers kropp. Hennes kärleksmussla gned sig hela tiden mot honom. Den riktigt skrek om uppmärksamhet. Natalie hade aldrig känt dess kraft så här starkt någon gån tidigare. Hennes kön kontrollerade henne fullständigt och det var ingen idé att streta emot. Varför skulle hon det? Detta var ju det skönaste hon någonsin varit med om.

Så kände hon plötsligt en våg av lusta som sköljde över henne. Vad hade hänt, var kom den ifrån. Hon lyfte huvudet och tittade ner. Där såg hon Christoffer ligga med ansiktet över hennes hemlighet. Och han kysste henne där. Det var det som hade fått henne att nästan tappa fattningen.

Fortsätt. Sluta inte pep hon fram. Och hon kände hur Christoffer fortsatte. Hans tunga letade sig nu runt i hennes allra känsligaste punkter. Våg efter våg av lust kom över henne när han ibland kittlade henne med tungan och ibland sög in henne i sin mun och lät läpparna nafsa på henne. Åh, hon älskade när hans tunga virvlade runt på hennes lilla knopp. Utan att tänka på det lade hon sina händer på hans huvud och pressade honom mot sig.

Natalie smakade så gott. Hennes kärlekssafter spred sig över hans ansikte. Hennes dofter gjorde honom nästan tokig av åtrå. Att smaka på hennes kärlekssafter var som att dricka ur livets brunn. Det skänkte honom kraft. Kraft att orka älska i evighet.

Men just nu ville han bara känna lustans makt i sin kropp. Känna hur han bars fram till njutningens höjder. Med den tanken i sinnet sjönk hans ansikte ner i hennes livsbrunn och tungan försvann in så långt den förmådde i hennes älskogsgrotta.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Men du är ju inte sann:oops:
Nu har mitt tidigare sug övergått i en slags omättlig hunger Och det är inte en hunger som kan mättas med mat;) Skriv meeer nuuuu:p:p
 
Toppen