Prinsessan Natalie del 5

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Del 05

Natalie slutade att suga på pelaren och lade sig ovanpå Christoffer. Hans pelare förde hon in mellan sina ben. När den nuddade vid hennes knopp ryckte hon till och stönade. Christoffer drog henne lite längre upp och pelaren gled ner mellan hennes kärleksläppar. Plötsligt stannade rörelsen upp och båda två visste var hans topp befann sig. Vid mynningen till hennes grotta. En liten rörelse och Natalie kände hur hon öppnade sig för sin gäst och lät honom komma in i värmen. Sakta sjönk den in längre och längre i hennes halkiga våta varma inre.

Natalie kände hur pelaren banade sig väg in i hennes djup. Den fyllde upp henne så otroligt skönt. Två händer lade sig på hennes skinkor och pressade henne ännu längre ner över pelaren. Hon kunde bara stöna av känslan.

Christoffer kände att Natalie tyckte om hans pelare. Den kramades och mjölkades av hennes grotta så skönt och så upphetsande. Hennes ansikte var nästan helt täckt av hårtestar och svetten rann ner mellan hennes bröst. Han började styra hennes rörelser upp och ned för pelaren med händerna på hennes rumpa. Hon behövde inte mycket hjälp. Snart satt hon upp och red honom som en liten prinsessa. Deras stön blandades i luften och hela stranden vibrerade av deras åtrå till varandra.

Christoffer ville se Natalie på alla fyra så han tog ett tag om hennes rygg och reste sig upp. Ställ dig här framför mig, sa han. Och hon gjorde som han ville. Hennes rumpa putade ut framför hans pelare så otroligt vackert att han inte kunde hejda sig. Med ett fast tag om hennes höfter banade han sig fram och in i henne igen. Hon hjälpte honom genom att pressa sig mot honom och snart var hon fylld av honom igen.

Tillsammans drev de sig mot åtråns branter igen. Christoffer kände att han snart var framme. Det gjorde Natalie också för hon blev uppfylld till bristningsgränsen av honom nu. Och hon älskade känslan.

Nu kommer jag att fylla dig med min kärlekssaft sa Christoffer plötsligt. Natalie pressade sig emot honom ännu hårdare för att få saften så långt in i sig som möjligt.

Med ett skrik och ett fast tag om hennes höfter släppte Christoffer på sin ventil och det forsade ut ur honom. Stötarna blev så kraftiga att de ramlade omkull i gräset medan han fortfarande fyllde hennes kärleksmussla med sperma.

Tätt omslingrade låg de i gräset. Två kroppar som smält samman och blivit ett. Natalie tryckte sig emot Christoffers mage och kände hur hans pelare mjuknade inne i hennes grotta. Små ryckningar genomfor fortfarande hennes kropp och skickade njutning till hennes sinne. En liten droppe av hans kärlekssaft hade letat sig ut ur henne och rann nu sakta ner mot låret.


Christoffers händer smekte Natalies bröst. Han ville känna hennes lusta om och om igen. Han visste att hon kände likadant.

Efter en stund rester de på sig tillsammans. Och gick ut mot vattnet för att tvätta av sig varandras kroppsvätskor. Natalie som inte var så blyg längre tog tag om Christoffers mjuka pelare och började tvätta av den. En droppe av hans saft syntes på toppen och hon tog den på fingret och förde den mot sin mun. Hon ville smaka på allt som var hans. Droppen lade sig på hennes tunga och hon drog in den in munnen.

Mmmm vad gott du smakar, sa hon med ett leende. Hon kände att pelaren började växa i hennes hand. Hon log ännu mer.

Christoffer lät vattnet skölja av Natalies mussla. Hennes safter var blandade med hans och det sipprade fortfarande ut ur henne. Med försiktiga rörelser smekte han hennes mjuka hud och kände att det inte blev mindre safter. Han förde sakta in ett finger en bit. Natalie stönade till och hennes knän vek sig. Med ett plask låg hon i vattnet vid Christoffers fötter. Hon tittade upp och såg hans pelare framför sitt ansikte. Utan att tveka sög hon in den i sin mun. Och den växte sig stor innanför hennes sugande läppar.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag yrkar på strängaste straff till den som åstadkommer dylika känslor och sedan inte finns till hands för att ta ansvar för dem...
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag yrkar på strängaste straff till den som åstadkommer dylika känslor och sedan inte finns till hands för att ta ansvar för dem...

Jag inställer mig härmed till rättegång. Bestäm tid och plats så är jag där..
:oops:
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Jag yrkar på strängaste straff till den som åstadkommer dylika känslor och sedan inte finns till hands för att ta ansvar för dem...

Jag inställer mig härmed till rättegång. Bestäm tid och plats så är jag där..
:oops:


En kallelse kommer att utfärdas - var så säker!!!


Behöver du ett vittne Snäckan - så skall du veta att jag instämmeri allt du säger.

Vilken sagoberättare:p:p:oops::oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag yrkar på strängaste straff till den som åstadkommer dylika känslor och sedan inte finns till hands för att ta ansvar för dem...

Jag inställer mig härmed till rättegång. Bestäm tid och plats så är jag där..
:oops:


En kallelse kommer att utfärdas - var så säker!!!


Behöver du ett vittne Snäckan - så skall du veta att jag instämmeri allt du säger.

Vilken sagoberättare:p:p:oops::oops:


Tack det var snällt - men jag undrar om inte vår sagoberättare gärna ser att det blir fler som startar en alldeles egen process;):D
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag yrkar på strängaste straff till den som åstadkommer dylika känslor och sedan inte finns till hands för att ta ansvar för dem...

Jag inställer mig härmed till rättegång. Bestäm tid och plats så är jag där..
:oops:


En kallelse kommer att utfärdas - var så säker!!!


Behöver du ett vittne Snäckan - så skall du veta att jag instämmeri allt du säger.

Vilken sagoberättare:p:p:oops::oops:


Tack det var snällt - men jag undrar om inte vår sagoberättare gärna ser att det blir fler som startar en alldeles egen process;):D

Du har som vanligt rätt snäckan. processa med mig och ni kanske får ut något som alla kan ta del av... ;)
 
Toppen