Rätt eller fel at smygtitta på sin fru?

Joxjox

Välbekant medlem
Jag har en liten Fetish, ja älskar att höra min sambo onanera. Så ibland eller ofta så nekar ja henne sex, speciellt när hon är jättekåt, då säger jag att ja mår dåligt och lägger mig och låssas sover sen när hon går och lägger sig så hör jag att hon tar fram sin satisfyer och en dildo sen hör ja den och hur hon stönar väldigt tyst, tycker detta är så sexigt att höra, ibland på sommaren när det är varmt ute så kan ja stå utomhus och titta i fönstret på henne, men då måste de va mörkt ute, för jag har med flit gjort sönder en liten del av persiennerna så ja kan se. De känns fel men ja vill inte berätta någon för ja vet att hon skulle känna sig obekväm med att ja bara tittar när hon njuter, hur går era tankar om detta
Låter sexigt!
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gillar också när min fru onanerar, just som du säger att se henne leva ut sin kåthet. Men jag kollar inte i smyg utan vi onanerar ofta tillsammans. Vi brukar också berätta för varandra när vi har onanerat på egen hand.
 

Fox180

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gillar också när min fru onanerar, just som du säger att se henne leva ut sin kåthet. Men jag kollar inte i smyg utan vi onanerar ofta tillsammans. Vi brukar också berätta för varandra när vi har onanerat på egen hand.
Hitta ett sätt att se henne njuta utan att du vet om de så ska du få se vad som händer
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Hitta ett sätt att se henne njuta utan att du vet om de så ska du få se vad som händer
Det är nog sant att det skulle vara upphetsande. Men även åt andra hållet: ibland runkar jag bredvid henne i sängen när hon sover, och jag gillar tanken på att hon bara låtsas och märker vad jag gör.
 

Fox180

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är nog sant att det skulle vara upphetsande. Men även åt andra hållet: ibland runkar jag bredvid henne i sängen när hon sover, och jag gillar tanken på att hon bara låtsas och märker vad jag gör.
Ja såklart de är härligt åt båda håll, men hon erkänner ju inte att hon gillar leksakerna ja köpt åt henne, och hon har verkligen inget behov av att onanera ”ensam”varför har hon så svårt att vara öppen med att hon faktiskt gillar dom och har fantasier. Ja varken nämner de eller pratar om de med henne. Ja vet ju att hon gillar stora och fantiserar om äldre män, har köpt 4 olika storlekar på dildo till henne och hon väljer 9/10 alltid den stora
 

Fox180

Aktiv medlem
Kön
Man
Tog detta ett steg längre i helgen stängde av allt ljud och vibrationer på jobbmobilen och ringde min telefon så nu både jag såg och hörde henne! Och de va så skönt att äntligen få reda på VAD hon fantiserar om när hon onanerar. De finns en man på hennes jobb som heter samma namn som hon stönar och säger att hon vill bli tagen av! Frågade hennes släkting som jobbar på samma jobb men jäklar va skönt hon stönar när hon tänker på honom!!
 

Zudden

Aktiv medlem
Kön
Man
Älskar att smygtitta gjort det flera gånger, men vi onanerar gärna tillsammans men det är något speciellt att kika när hon har det skönt
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har tyvärr aldrig lyckats smygtitta på min fru när/om hon onanerar. Tror dessutom inte att hon onanerar i sin ensamhet ändå, men det vore intressant att se om det hände.
Smygtitta är en sak, men att ta bilder av henne i smyg tycker jag går över gränsen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har tyvärr aldrig lyckats smygtitta på min fru när/om hon onanerar. Tror dessutom inte att hon onanerar i sin ensamhet ändå, men det vore intressant att se om det hände.
Smygtitta är en sak, men att ta bilder av henne i smyg tycker jag går över gränsen.

Blir hellre "inbjuden"

Skickar iväg min fru för att leka med sig själv.... -gå och lek med dig själv.
Behöver inte vara med, bättre hon för en lugn stund och lite lyckohormoner
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Blir hellre "inbjuden"

Skickar iväg min fru för att leka med sig själv.... -gå och lek med dig själv.
Behöver inte vara med, bättre hon för en lugn stund och lite lyckohormoner
Det låter trevligt. Men det skulle tyvärr inte gå hem hos min fru....
Vi är inte så öppna med sådant.
 
Toppen