Runk hos min moster.....

TQ_hobring

Ny medlem
Kön
Man
Det var när jag var hos min moster på "kalas".
Min kusin(25år) som jag aldrig hade träffat förut var där....hon var jätte snygg. Hon hade en satsnygg röv...och pattarna var enorma.:p
När jag skulle sätta disken i diskmaskinen var hon före mej och man såg en liten bit av bröstet som stack fram ur tröjan.. jag blev stenhård i brallan! jag drog mejj undan upp på min mosters rum. jag drog ner byxorna och satte mejj på sängen. medans jag höll på så fick jag upp massor av trosor som var min mosters blev jag ännu kåtare... jag kände hur satsen började komma... då hörde jag steg som kom emot mitt håll.. jag skyndade mej för jag ville få ut "det". innan jag visste ordet av det så kom det och det var inte lite ska ni veta! jag fick det över hela mejj, [:0] faan sa jag högt för mejj själv. då slogs dörren upp och där stod min moster fy faaan vad jag skämdes!:D
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
HaHaHa der är ju så man hoppas att du hade hittat på det. fy fan vad jobbigt hur tog du dig ur det där?
 

Black_Pearl

Medlem
Kön
Man
Fan vaffö måste du sätta dig i din MOSTERS RUM och runka.Kunde du inte gjort på toaletten istället.Risk att bli upptäckt:
Mosters rum=99,99 procent
Toalett=00,01 procent
<sigh:mad:
 
Toppen