runka .,eller knulla

B-H

Ny medlem
Kön
Man
eyy när jag runkar går det fort aså det kommer typ om en minut .är det här vanligt och när jag ska knulla blir det värre aså om halv minute sånt :(? eller det kommer koma långsmt + ? [:eek:)]


har tänkt på dena flera gången så du som har knullat skriv nåt :p
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo e så i den åldern. Inget fel. Men underbart e kort. Fast du kan ju göra't flera gånger ju, om dagen.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Du får runka av dig några gånger innan du knullar för första gång så kanskje du håller längre vid ditt första knull det brukar hjelpa. I din ålder är du säkert kåt hela tiden så du får opp den fort igen. Lycka till:D:)
Originally posted by B-H

eyy när jag runkar går det fort aså det kommer typ om en minut .är det här vanligt och när jag ska knulla blir det värre aså om halv minute sånt :(? eller det kommer koma långsmt + ? [:eek:)]


har tänkt på dena flera gången så du som har knullat skriv nåt :p

Kåt runkare
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
När min KK ringer..och vill komma o knulla..då brukar jag runka av en satts innan..så jag kan knulla henne längre på ett stånd..ibland får hon gå hem utan att jag tömt mig ..för hon vill alltid ha det i sig ..
när hon inte orkar mer..och ser att den står än..så brukar jag köra med att hon får ta med en Väninna nån gång..*hahahaha*
:)

Intreserad
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Ta't lugnt och slappna av bara så går det bra. Riktigt njutningsbara knull tar ett antal gånger innan man har övat upp tekniken
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Rejäla drängfyllor brukar hjälp uthålligheten också. :p

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 
Toppen