Runka morgonstånd

Nike

Medlem
Kön
Man
Om jag vaknar med ett riktigt morgonstånd och har drömt något riktigt härligt, då sitter det riktigt fint med ett morgonrunk! :D
 

simo

Ny medlem
Kön
Man
läste lite om era tankar vad gäller morgonstånd ,ni ska veta att det är så att ni under hela natten har stånd många gånger för att kroppen och könsorganet fungerar på detta viset, kortfattat så styrs ju det av testosteronet i kroppen och om ni tänker efter så har ni väl vaknat upp mitt i natten någongång eller att ni ska upp jättetidigt och klockan ringer ,om ni tänker efter så har ni säkert många gånger haft stånd just då och inte bara på morgonen och då är det ju så att ni har vaknat vid rätt tillfälle om man säger så när ni har stånd men lika många gånger vaknar ni kanske utan stånd ,jag är dubbelt så gammal som många här och jag vaknar också med stånd så var inte oroliga det håller i sig långt upp i åldern och vad beträffar att det var en kompis till någon som sällan vaknar till stånd så är det nog så att han har kanske väldigt låg testosteronproduktion ,är det något ni undrar över så fråga på bara och kul att ni kan snacka om detta killar emellan och glöm inte att onanera ofta för det motverkar även prostatabesvär längre upp i åldrarna med mycket mindre risk för att bli impotent läs om en stor studie som gjorts i australien ska försöka att hitta den . kul sida för övrigt och synd bara att det inte fanns en sådan när jag växte upp
 
L

LÅST

Gäst
Jag tror att det kan bero på att:
på morgonarna är du sömnig och kroppen är inte igång..
kanske beror det.

KZ
 

Steffestevo

Medlem
Kön
Man
Hej alla och Lulekramen du är söt...
Nå, morgonståndet har inte med pissbåsa eller porr att göra! Ståndet kommer av att kroppen gör en "funtionskontroll" på morgonsidan. Staken står ett tag...men det är inget sexuellt. Det är klart om man vaknar och stryker på så har du ju redan stånd...men kan mycket väl snart slakna åxå om du inte har porr i tankarna...
Om man har svårt med erektion så är morronståndet ett tecken på att allt funkar med stake...då får vi söka på annat håll än det funktionella...
Men iallafall...stake på morron är kul!
Stefan
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Tack Stefan! Du är också söt...!
Håller med dej att stake på morronen är kul!! Å kanske det skönaste ståndet, eller?! Å även att det inte är nåt sexuellt med det så visst är det nåt magiskt med morronståndet ändå?! :)

Micke
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Att det kan va svårare att spruta på morgonen vilket det är för mig, men jag runkar ändå aldrig på morgonen men ändå.

Så är det att när du "runkar till dig" ett stånd så görs detta kroppsligt med mer känslor inblandade och ett morgonstånd som vilket annat stånd som helst som man får ibland (ialf jag) i skolan :p, på bussen lite överallt.

O det beror inte på att man ser en snygg tjej o blir kåt för det är man ju inte då utan det är en slags "testa så det funkar" funktion i kroppen som helt enkelt testar det.
 

MrBubbleMan

Ny medlem
Kön
Man
Jo jag tycker också att det är svårare att runka sig till utlösning av ett morgonstånd. Vet inte varför, det bara är så.
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by tzoom


O det beror inte på att man ser en snygg tjej o blir kåt för det är man ju inte då utan det är en slags "testa så det funkar" funktion i kroppen som helt enkelt testar det.

Har aldrig blivit kåt av nån snygg tjej. Så i de sammanhangen funkar inte ståndet alls. Däremot har jag haft hundratals våta drömmar om killar!!!:)

Micke
 

Steffestevo

Medlem
Kön
Man
Jodå Lulekramen du har rätt!
Morronståndet är inget kåt stånd utan ett ihjärnanstånd och då vill det till att kåttänka åxåx
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Steffestevo

Jodå Lulekramen du har rätt!
Morronståndet är inget kåt stånd utan ett ihjärnanstånd och då vill det till att kåttänka åxåx

Å inte för att jag tror att det är det du menar men, att ligga och bli uppkåtad av sitt eget stånd är väl kansek lite i egocentriskaste(!) laget![:) Det finns ju tusen andra sexuella fantasier man kan ha då antingen det gäller att man fantiserar om killar eller tjejer.Eller ?

Micke
 
Toppen